Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660199 oke ik heb gta lc helemaal uitgespeeld en uit verveling ben ik overnoeuw begonnen en toen heb ik de 5% over de 100% gesaved en nu kom ik niet meer voorbij de 95 %. wat nu? Bewerkt: 12 mei 200718 jaren door SummerBase Opmaak verbeterd
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660207 Tsja, erg vervelend natuurlijk. Maar kop op, er zijn nog wel een aantal mogelijkheden. Ten eerste kan je met je nieuwe savegame proberen weer de 100% te voltooien, al kan ik me voorstellen dat je daar nou niet echt op zit te wachten. Daarom kan je een GTA Liberty City Stories 100% Savegame uit de GTAGames.nl Downloaddatabase downloaden, zodat je toch nog een 100%-savegame hebt! Wat je ook doet, veel succes en plezier ermee.
Geplaatst: 11 mei 200718 jaren Auteur comment_676004 Tsja, erg vervelend natuurlijk. Maar kop op, er zijn nog wel een aantal mogelijkheden. Ten eerste kan je met je nieuwe savegame proberen weer de 100% te voltooien, al kan ik me voorstellen dat je daar nou niet echt op zit te wachten. Daarom kan je een GTA Liberty City Stories 100% Savegame uit de GTAGames.nl Downloaddatabase downloaden, zodat je toch nog een 100%-savegame hebt! Wat je ook doet, veel succes en plezier ermee. eh man thanqs ik heb het gedownload en het werkt
Geplaatst: 11 mei 200718 jaren comment_676056 oke ik heb gta lc helemaal uitgespeeld en uit verveling ben ik overnoeuw begonnen en toen heb ik de 5% over de 100% gesaved en nu kom ik niet meer voorbij de 95 %. WATTTTT NUUUUU Ja, ik heb dat ook al 2 keer gehad, met VCS en SA. >>> Door SummerBase: Het kan zo wezen dat jij dit ook gehad hebt ''Clowntje_93", maar het is niet een nuttige toevoeging vindt je? In het vervolg kun je dit soort berichten dus gewoon achterwege laten. <<<
oke ik heb gta lc helemaal uitgespeeld en uit verveling ben ik overnoeuw begonnen en toen heb ik de 5% over de 100% gesaved en nu kom ik niet meer voorbij de 95 %.
wat nu?
Bewerkt: door SummerBase
Opmaak verbeterd