Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661183 Ik ben niet zo goed in avaters maken maar ik wou toch een avater voor op dit forum, dus ik heb maar even iets geprobeerd. Tips?
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661191 Tips heb ik niet echt want ik ben niet zo een kenner. (kijk niet naar mijn sig en avatar, behalve als je me niet gelooft) Maar ik vind het wel een mooie sig, alleen misschien iets meer kleur?
Geplaatst: 24 april 200718 jaren comment_662068 Heel erg grappig, ik vind de kleuren leuk passen en hij is mooi gemaakt! 9/10
Geplaatst: 24 april 200718 jaren comment_662225 mooie avatar, BG ook zelf gemaakt? *die achter kenny* vind de orandje border eromheen mooi want past natuurlijk bij het forum 8/10 *en ik wil je bedanken, door jou heb ik weer iets te doen met Psp, had even geen inspiratie meer maar een avatar kan ik ook wel gebruiken *
Geplaatst: 24 april 200718 jaren comment_662282 Mooie avatar Eros! Je kan avatars niet echt raten, maar ik geef gewoon een tip: Probeer de border wat mooier te maken, want op sommige plaatsen is ie een beetje scheef neer gezet zegmaar . Veel Suc6!
Geplaatst: 24 april 200718 jaren Auteur comment_662295 mooie avatar, BG ook zelf gemaakt? *die achter kenny*vind de orandje border eromheen mooi want past natuurlijk bij het forum 8/10 *en ik wil je bedanken, door jou heb ik weer iets te doen met Psp, had even geen inspiratie meer maar een avatar kan ik ook wel gebruiken * Jép, alles zelf gemaakt. En bedankt voor de tips iedereen.
Ik ben niet zo goed in avaters maken maar ik wou toch een avater voor op dit forum, dus ik heb maar even iets geprobeerd. Tips?