Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57181 Wat doe jij allemaal met je geld als je 50 miljoen hebt verdiend met paardenraces? ( en als je alleen nog maar Los Santos hebt ) Buiten een paar save-houses en een paar auto's kopen kan je niet echt veel toch?
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57361 Op de airstrip hem je een hangar. Kunnen 5 voertuigen in. Een AT-400 moet ook passen. Welke bedoel je dan ? Die bij het safe huisje ?
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57377 met daT geld kun je ook gewoon auto's gaan tunen.en dan in je garage zetten. ik heb alleen maar klije garages waar is een safe house met een grote of meerdere garages Op de airstrip hem je een hangar. Kunnen 5 voertuigen in. Een AT-400 moet ook passen. bedankt broken table maar ik zit nog maar in de 2de stad welk is daar de grootste garage waar je auto's kan opslaan
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57931 ik zou gewoon al je geld inzetten op un paard en dan maar hopen dat je het kwijtraakt
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57940 ik zou gewoon al je geld inzetten op un paard en dan maar hopen dat je het kwijtraakt gewoon5$ inzetten zien wie wint laden en al je geld inzetten op het paard dat de vorige keer laatst was
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58146 gwn u geld opdoen!!! autos volenbak tunen, gokken enzo
Wat doe jij allemaal met je geld als je 50 miljoen hebt verdiend met paardenraces? ( en als je alleen nog maar Los Santos hebt )
Buiten een paar save-houses en een paar auto's kopen kan je niet echt veel toch?