Geplaatst: 24 april 200718 jaren comment_661656 Ik heb de Map Editor gedownload en ik krijg het beeld niet zoals op de screenshots. Bij mij is niets gekleurd, maar alles is gewoon grijs! Er zitten dus geen textures overheen. Zo kan ik neits onderschijden en geen nieuwe dingen maken :'( Bewerkt: 24 april 200718 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 24 april 200718 jaren comment_661745 Heb je de nieuwste versie van MEd al? Versie 0.32. Als dat zo is, is jouw versie misschien bugged. Probeer deze eens.
Geplaatst: 25 april 200718 jaren Auteur comment_662797 Nee nog steeds niet! Alles is gewoon GRIJS! En bij de textures laat ie ook niks zien, alleen een wit vierkantje. Met texture modding heb ik wel ervaring maar met mapping en 3d modding niet zo
Geplaatst: 25 april 200718 jaren comment_662852 Ik heb net even in mijn Map Editor gekeken, en heb ontdekt waar jouw probleem zit:
Ik heb de Map Editor gedownload en ik krijg het beeld niet zoals op de screenshots. Bij mij is niets gekleurd, maar alles is gewoon grijs! Er zitten dus geen textures overheen. Zo kan ik neits onderschijden en geen nieuwe dingen maken :'(
Bewerkt: door MartyCeha