heey ik heb al een tijdje een xbox360 en hij maakt geen krassen (YES) maar daar gaat het niet om..ik probeer nu al een lange tijd op xbox live te komen maaar mijn internet met de xbox doet het niet ..ik sluit hem aan via de modem gelijk naar de xbox ...en dan doet hij de internet controll en dan zeg hij dat de IP ADRESS onjuist is..en ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg . ik doe de IP instellingen al in automatisch maar doet niets... en ook al met me pc ip adress en doet niets dus als iemand me hier mee kan helpen alsjeblieft help me ik moet ook nog gtaIV trailer download op xbox live en ik moet nog een hele zooi demos downloaden ...en MSN komt binnen kort op xbox360 dus alsjeblieft helpt me alvast bedankt
heey ik heb al een tijdje een xbox360 en hij maakt geen krassen (YES) maar daar gaat het niet om..ik probeer nu al een lange tijd op xbox live te komen maaar mijn internet met de xbox doet het niet ..ik sluit hem aan via de modem gelijk naar de xbox ...en dan doet hij de internet controll en dan zeg hij dat de IP ADRESS onjuist is..en ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg . ik doe de IP instellingen al in automatisch maar doet niets... en ook al met me pc ip adress en doet niets
dus als iemand me hier mee kan helpen alsjeblieft help me ik moet ook nog gtaIV trailer download op xbox live en ik moet nog een hele zooi demos downloaden ...en MSN komt binnen kort op xbox360 dus alsjeblieft helpt me
alvast bedankt
groete battle