Jump to content
Geplaatst:
comment_663114

Wat is volgens jullie het doel van het leven? Zit er nog een reden achter, bijvoorbeeld je geloofsovertuiging? Of komt het doordat je bepaalde dingen hebt meegemaakt? Zeg het maar, je kan het hier kwijt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naar mijn mening is het doel van het leven zolang mogelijk genieten. Je leeft maar 1 keer, dus zul je ervan moeten genieten.

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_664819
Als genieten mijn doel zou zijn zou ik niet naar school gaan. Gewoon een uitkering regelen en lang leven de lol. Beetje zuipen, beetje barbequen.

School en werken zijn dingen die je moet doen om te overleven. Als je wilt genieten van het leven moet je wel werken en naar school gaan, anders zal je dit nooit kunnen realiseren. Maar je uiteindelijke doel is dan toch om gewoon zo veel mogelijk te genieten. En dit kun je enkel doen als je gaat werken dus het doel blijft wel hetzelfde.

Geplaatst:
comment_664838
Nee hoor. Om te overleven in Nederland hoef je niet te werken. Kijk maar naar deze mensen;

http://www.youtube.com/watch?v=DHnum96AH6Q

Het doel in hun leven is ook genieten. "Bietje zuupm, bietje steeln."

Oke, maar dat vind ik niet genieten. Zijn gewoon extreme gevallen. Je kunt perfect genieten van het leven en school doen te gelijk.

Bewerkt: door Eros

Geplaatst:
comment_664882

Nee, je mist het punt denk ik. Genieten kan nooit het doel zijn. Maar laat maar, want ik zie ook al G-Unit als doel voorbij komen. "Het doel in mijn leven is G-Unit." WTF :schater:

Geplaatst:
comment_664883
Leven = Meisjes

Niet meisjes maar hét meisje..

De meisjes is ook prima...

Dat is mijn doel, zoveel mogelijk meisjes, sex, liefde, one night shit, gezellge wandeling etc... Eigelijk draait mijn hele leven om hun :duh:

Bewerkt: door Bradley H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.