Geplaatst: 27 april 200718 jaren comment_664086 Heey, Ik heb SA Camera hack maar ik snap er werkelijk niks van. Zou iemand me misschien willen uitleggen hoe dit werkt? hartelijk dank!
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664213 Als je de hack gedownload hebt, plaats je hem in een willekeurige map. Je moet natuurlijk eerst het WinRar bestand uitpakken met WinRar. Dubbelklik dan op het icoontje van de Cam Hack wat je in de map van de Cam Hack vind. Nu krijg je het schermpje van de Cam Hack. Start nu GTA San Andreas op. Druk nu ingame op ] om hem aan te zetten. (Het kan ook een andere toets zijn, kijk even bij de controls. Die kun je ook vinden in het schermpje van SA Cam Hack). Als hij aangezet is (staat als het goed is 'enabled' of iets dergelijks in beeld) kun je met de V toets camera standpunten kiezen. Er zijn nog heel veel andere camera functies. Kijk maar bij de controls, en probeer het even uit, wat de functies allemaal inhouden. NB: Er is ook een speciale versie voor SA:MP verkrijgbaar. Veel servers en SA:MP fora zien dit echter als een vorm van hacken, en kunnen je hiervoor bannen van hun server/forum. Kijk dus uit met het gebruik hiervan in San Andreas Multiplayer.
Geplaatst: 28 april 200718 jaren Auteur comment_664590 Okee, bedankt hiervoor. Het is gelukt. Ik had perongeluk op * gedrukt, waar de 8 onder staat. Terwijl ik op Num-* moest drukken. Dankjewel! Bewerkt: 28 april 200718 jaren door Apple-Mac
Geplaatst: 28 juni 200717 jaren comment_718659 SOrry voor bump. Maar als ik hem gebruik. Dan zie ik geen cars en peds meer. Bewerkt: 28 juni 200717 jaren door Rivel
Heey,
Ik heb SA Camera hack maar ik snap er werkelijk niks van. Zou iemand me misschien willen uitleggen hoe dit werkt?
hartelijk dank!