Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664179 eey, als sinds een paar weken doet de TMF Media Player het niet als ik hem start krijg ik een foutmelding ( zie screen ) wat kan ik hier tegen doen, zodat ik hem wel weer kan gebruiken ? >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Software<<<
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_666563 eey,als sinds een paar weken doet de TMF Media Player het niet als ik hem start krijg ik een foutmelding ( zie screen ) wat kan ik hier tegen doen, zodat ik hem wel weer kan gebruiken ? >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Software<<< Volgens de computer heb je óf het bestand in een verkeerde map staan óf staat de PC niet aan (wat erg onlogisch is). Probeer het opnieuw te installeren of bekijk of de schijf waarop het programma eens, misschien werkt die niet optimaal.
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668335 Ik zou gewoon Mediaplayer of je browser opnieuw installeren. Dan heb je weer een schone installatie en werkt alles weer vlekkeloos. Het ligt niet aan TMF want hier werkt het wel.
eey,
als sinds een paar weken doet de TMF Media Player het niet
als ik hem start krijg ik een foutmelding ( zie screen )
wat kan ik hier tegen doen, zodat ik hem wel weer kan gebruiken ?
>>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Software<<<