Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664305 Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren. Ik wil graag naar ''dff''
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664407 Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren.Ik wil graag naar ''dff'' Met Sketchup kan je helaas niet exporten naar DFF. Daarvoor heb je 3dsmax, Zmodler of Gmax voor nodig met plugins. Je kan je model in sketchup wel opslaan als .3ds. Die kan je dan weer openen in 3dsmax, en dan kan je'm naar DFF exporteren . Bewerkt: 28 april 200718 jaren door Nickonly
Geplaatst: 28 april 200718 jaren Auteur comment_664414 Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren.Ik wil graag naar ''dff'' Met Sketchup kan je helaas niet exporten naar DFF. Daarvoor heb je 3dsmax, Zmodler of Gmax voor nodig met plugins. Je kan je model in sketchup wel opslaan als .3ds. Die kan je dan weer openen in 3dsmax, en dan kan je'm naar DFF exporteren . Ik kan alleen opslaan in KMZ... En ik weet ook niet hoe ik en auto kan inporteren in 3ds max.
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664423 Heb je de gewone Sketchup of Google Sketchup? Je moet waarschijnlijk iets doen als Bestand > Exporteren of Bestand > Opslaan als...
Geplaatst: 29 april 200718 jaren Auteur comment_665295 Heb je de gewone Sketchup of Google Sketchup? Je moet waarschijnlijk iets doen als Bestand > Exporteren of Bestand > Opslaan als... Ik heb google Sketchup, is er een andere dan, ik heb gezocht maar zag alleen maar google sketcup. Bewerkt: 29 april 200718 jaren door max96
Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren.
Ik wil graag naar ''dff''