Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57631 Plaats hier je foto's van "NEP" easter Eggs (Yeti enzo) dit is de 1e (hahahahahahahaha) Heb ik gevonden op een ander forum... :lol:
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57970 Net ik heb moeite gedaan eerst een screenie van SA van een site gejat daarna opgeslagen.. via google gezocht naar : ''ufo'' een mooie uitgekozen, Bewerken -> Knippen.. in die SA screen -> Plakken.. randjes ''mooi'' wegwerken met achtergrond kleurtje en klaar is Dutsj..
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57972 Net ik heb moeite gedaan eerst een screenie van SA van een site gejat daarna opgeslagen.. via google gezocht naar : ''ufo'' een mooie uitgekozen, Bewerken -> Knippen.. in die SA screen -> Plakken.. randjes ''mooi'' wegwerken met achtergrond kleurtje en klaar is Dutsj.. werk je met paint of zo om die dingen te maken
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57976 Maken is het niet hoor.. daar zou ik Photoshop voor gebruiken.. tis meer in elkaar flansen Maar dus met Paint ja Bewerkt: 4 december 200420 jaren door Dutsj
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57977 Maken is het niet hoor.. daar zou ik Photoshop voor gebruiken.. tis meer in elkaar flansen Maar dus met Paint ja daar kan je ook makelijk de achtergrond makelijk wijzigen met die ufo gewoon 8X vergroten en dan met een penceel
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57981 Dat hebbik gedaan slimpie Maar de kwaliteit is niet goed omdat ik het in 30 sec heb gedaan.. je zou idd heel precies kunnen werken met paint maar dan moet je er wel veel tijd voor hebben
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57984 Dat hebbik gedaan slimpie Maar de kwaliteit is niet goed omdat ik het in 30 sec heb gedaan.. je zou idd heel precies kunnen werken met paint maar dan moet je er wel veel tijd voor hebben ja dat heb ek ook is met iets gedaan een 6 uur vakjes zitten aanklikken
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57986 Kijk dat bedoel ik met ''je moet er wel tijd voor hebben'' Maar ik denk dat de mods niet zo blij zijn met onze discussie laten we maar weer ontopic gaan, dus mensen waar blijven die funny/fake screens
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57988 Kijk dat bedoel ik met ''je moet er wel tijd voor hebben''Maar ik denk dat de mods niet zo blij zijn met onze discussie laten we maar weer ontopic gaan, dus mensen waar blijven die funny/fake screens lennert ging er een make die beweegt met het programa dat ik hem heb gegeven du ik ben benieuwd hij is nu bezig
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57990 Kom op veel te weinig screens veel te veel oftopic posts! Als je over progamma's wil praten doe je dat maar in een ander topic maar hier willen we graag screens zien EDIT: Hoort dit niet in het Easter egg forum? Bewerkt: 4 december 200420 jaren door DenTheMen
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57992 Kom op veel te weinig screens veel te veel oftopic posts!Als je over progamma's wil praten doe je dat maar in een ander topic maar hier willen we graag screens zien PS: Hoort dit niet in het Easter egg forum p.s. het was toch een programa dat je er voor kan gebruiken dus is het eigelijk niet echt op de foute topic gepost denk ik
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57999 Springende mensen =D Bewerkt: 4 december 200420 jaren door Dutsj
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58001 Springende mensen =D hhhmm goed idee maar ik zou dan echte mensen gebruiken of toch van gta san andreas mannetjes
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58006 ik zou photoshop gebruiken vind ik wel het beste programma :rolleyes: heb ik ook me handtekening mee gemaakt Bewerkt: 4 december 200420 jaren door pinguin
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58010 ik zou photoshop gebruiken vind ik wel het beste programma :rolleyes:heb ik ook me handtekening mee gemaakt ja je handtekening is wel zalig maar hoe begin je met photo shop
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58012 nou je moet eerst photoshop kopen Of de illigale onder ons downloaden Bewerkt: 4 december 200420 jaren door pinguin
Plaats hier je foto's van "NEP" easter Eggs (Yeti enzo)
dit is de 1e (hahahahahahahaha)
Heb ik gevonden op een ander forum... :lol: