Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665078 Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Katie Zahn, ik heb al gekeken op WikiGTA en ze zeggen dat ze bij de golfbaan in SF is, maar ik kan haar niet vinden. Kan iemand mij duidelijk zeggen welk stukje van de golfbaan ze is of zo, WAAR IS ZE!!?? Bewerkt: 2 mei 200718 jaren door Eazy
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665082 Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Katie Zahn, ik heb al gekeken op WikiGTA en ze zeggen dat ze bij de golfbaan in SF is, maar ik kan haar niet vinden.Kan iemand mij duidelijk zeggen welk stukje van de golfbaan ze is of zo, WAAR IS ZE!!?? Ze spwant er tussen enkele tijdjes bij de golfbaan in San Fierro. De tijd dat ze er spwant is 12.00 to 00.00 of omgekeerd.
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665083 Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Katie Zahn, ik heb al gekeken op WikiGTA en ze zeggen dat ze bij de golfbaan in SF is, maar ik kan haar niet vinden.Kan iemand mij duidelijk zeggen welk stukje van de golfbaan ze is of zo, WAAR IS ZE!!?? Ik heb er voor de duidelijkheid maar een kaartje van gemaakt:
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren Auteur comment_667785 Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Katie Zahn, ik heb al gekeken op WikiGTA en ze zeggen dat ze bij de golfbaan in SF is, maar ik kan haar niet vinden.Kan iemand mij duidelijk zeggen welk stukje van de golfbaan ze is of zo, WAAR IS ZE!!?? Ik heb er voor de duidelijkheid maar een kaartje van gemaakt: Ok ik ga nog een keer kijken, bedankt OK, ik heb haar gevonden, dankjewel
Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Katie Zahn, ik heb al gekeken op WikiGTA en ze zeggen dat ze bij de golfbaan in SF is, maar ik kan haar niet vinden.
Kan iemand mij duidelijk zeggen welk stukje van de golfbaan ze is of zo, WAAR IS ZE!!??
Bewerkt: door Eazy