Geplaatst: 30 april 200718 jaren comment_666229 Na voetbal filmpjes nu ook dit. F1 filpjes zijn er filmpjes van F1 die je echt mooi vind en met ons wilt delen. Posts ze hier.Vind je een mooi filmpje over Felipe Massa of een crash. Dan is dit het topic.Ik heb de zoekmachine gebruikt en hij bestond nog niet . Veel kijkplezier ik heb er ook een Klik hier Wel triestig filpje.Ongeval gebeurt in belgie.
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667098 Leuk topic Heftige crash Albers Zware crash Button Heidfeld crash 1 Heidfeld crash 2 Groote start crash ! Alonso crash !
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671311 Aantal fimpjes die ik wel mooi/spectaculair vind: - (Met NL commentaar)- Wurz hard eraf in Canada '98 - Rookgordijn in Monaco - Zeer mooie inhaalactie - - Mooiste gevecht ooit (Villeneuve - Arnoux) - Jos Verstappen in de fik - Verstappen word eraf gereden door Irvine - Gerhard Berger gaat er hard af In geen een van de filmpjes zijn doden gevallen.
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671561 Alle ongevallen Imola 1994 Tom Pryce (SCHOKKEND!!) Kijken op eigen risico
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren Auteur comment_673387 Alle ongevallen Imola 1994 Tom Pryce (SCHOKKEND!!) Kijken op eigen risico Inderdaat die laatste is echt erg. Ik heb er nog enkele te veel om op te noemen de kommentaar spreekt me steeds aan het was er iets te donker kom eens kijken
Na voetbal filmpjes nu ook dit.
F1 filpjes
zijn er filmpjes van F1 die je echt mooi vind en met ons wilt delen.
Posts ze hier.Vind je een mooi filmpje over Felipe Massa of een crash.
Dan is dit het topic.Ik heb de zoekmachine gebruikt en hij bestond nog niet
.
Veel kijkplezier
ik heb er ook een Klik hier
Wel triestig filpje.Ongeval gebeurt in belgie.