Geplaatst: 30 april 200718 jaren comment_666361 Heey beste mede leden, Ik zit al heel lang na te denken over een nieuwe texture mod... Maar ik kan er echt geen een bedenken. Nu vraag ik aan jullie of jullie iets willen bedenken dat ik zou kunnen maken. (Het liefst zou ik een gebouw willen texturen) Alvast bedankt Oke mensen, eerste creatie op een verzoek van lance vance! Ik heb de garage verandert in texture! (De letters heb ik verandert naar: GS Garage) En als iemand nog een leuk texture idee heeft, mag hij het hier posten! Bewerkt: 16 mei 200718 jaren door Johannes47
Geplaatst: 30 april 200718 jaren comment_666435 De Doherty Garage kan wel een nieuwe texture gebruiken zodat ie eruit ziet als een gloednieuwe chop-shop. Met de letters Grove St. Garage erop ofzo.
Geplaatst: 30 april 200718 jaren Auteur comment_666465 De Doherty Garage kan wel een nieuwe texture gebruiken zodat ie eruit ziet als een gloednieuwe chop-shop. Met de letters Grove St. Garage erop ofzo. Oke, ik zal het proberen! Bewerkt: 16 mei 200718 jaren door Johannes47
Heey beste mede leden,
Ik zit al heel lang na te denken over een nieuwe texture mod...
Maar ik kan er echt geen een bedenken.
Nu vraag ik aan jullie of jullie iets willen bedenken dat ik zou kunnen maken.
(Het liefst zou ik een gebouw willen texturen)
Alvast bedankt
Oke mensen, eerste creatie op een verzoek van lance vance!
Ik heb de garage verandert in texture!
(De letters heb ik verandert naar: GS Garage)
En als iemand nog een leuk texture idee heeft, mag hij het hier posten!
Bewerkt: door Johannes47