March 19, 200422 yr B) Hoi, ik weet niet hoe ik in een vliegtuig moet, ik heb al van alles moeten omzetten maar toch kan ik er niet in.. HELP ME PLEASE :blink: :angry:
March 19, 200422 yr Volgens mij kun je niet in een vliegtuig in Vice City, alleen in een watervliegtuig, ik weet het niet zeker of ik gelijk heb!
March 20, 200422 yr Author Volgens mij kun je niet in een vliegtuig in Vice City, alleen in een watervliegtuig, ik weet het niet zeker of ik gelijk heb!Jawel dat kan wel, dan moet je op deze site iets downloaden en iets aanpassen in de map geloof ik Maar ik weet niet wat. Bedankt :rolleyes: Jawel dat kan wel, dan moet je op deze site iets downloaden en iets aanpassen in de map geloof ik Maar ik weet niet wat. Bedankt :rolleyes:
March 22, 200422 yr je kan wel in een watervliegtuig hor. als je de Intergloball filmstudios hebt uitgespeelt staat er een naast de brug naar het 2e eiland!!
July 31, 200421 yr Hier kun je een mod downloaden om te vliegen. Je kunt nu in een Boeing 737! Dit is al 1 van de oudste mods op GTAgames.nl :lol:
August 7, 200421 yr Jah neo...het wil wel alleen dan donder je over de kop in de zee!!! :D Met een beetje oefenen kan je met de skimmer een soort loopings maken. Het gaat wat makkelijker met de VCN Maverick
B)
Hoi, ik weet niet hoe ik in een vliegtuig moet, ik heb al van alles moeten omzetten maar toch kan ik er niet in.. HELP ME PLEASE :blink: :angry: