Jump to content
Geplaatst:
comment_666553

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Vijfde Corporation Verkiezing van start gegaan. Omdat er reeds drie corporations zijn, zal er geen extra corp bijkomen. In plaats hiervan zullen de gangs proberen de plaats van één van de corporations te bemachtigen. De preciese gang van zaken staat uitgelegd in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan uiteraard in het vragentopic.

Gangs en corporations: Succes!

• Reacties 81
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_667986

Orde in de zaal :sigaar:

The Ocean's zullen echt,maar dan ook echt "Nooit" aan vriendjespolitiek doen. Dat kan ik weten,ik zat in de prille corporation jaren bij "The Ocean's" Die leden zijn rechtvaardig,dat weet ik zo . Het is dan ook wel dwaas om direct al een uiting te geven die niet waar is. Het lijkt nu wel of jullie er jaloers op zijn 0_0 .

Ik wens (Namens de Leden van The Gunslingers) alle gangs evenveel geluk,

Iedereen verdient het om een Corporation te te worden,alleen de beste kan winnen.

Veel geluk aan :

Tha Cooky Gang

GFX Spot

The DuckDome

The Low Gravity Club

Moge de beste winnen!

IB

Bewerkt: door ICE BANANA

Geplaatst:
comment_671093

Hangt er eigenlijk nog een beloningetje aan als je corporation wordt, buiten dat je een eigen subforum krijgt?

Bewerkt: door hanneswasco

Geplaatst:
  • Auteur
comment_671127
Ja, je kan meer leden (50, geloof ik) hebben.

Het geeft natuurlijk ook meer status.

Een corporation mag net als een gang 30 leden hebben, wat je krijgt is de status en inderdaad een heel eigensubforum.

Geplaatst:
comment_671443
Ja, je kan meer leden (50, geloof ik) hebben.

Het geeft natuurlijk ook meer status.

Een corporation mag net als een gang 30 leden hebben, wat je krijgt is de status en inderdaad een heel eigensubforum.

Dat is al beloning genoeg!

Alle Gangs: Tha Cooky Gang

GFX Spot

The DuckDome

The Low Gravity Club

En Corporations: The Royal Guardian

The Oceans

The Gunslingers

Erg Veel Succes, en moge de beste (Ik ben natuurlijk bevoordeeld, maar ik zeg The DuckDome! :engel: ) Winnen

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike

Geplaatst:
comment_671452

Alle deelnemende gangs en corporations namens mij ook heel veel succes, ik denk niet dat de eerste ronde spannend word bij de gangs. Maar wie weet zorgt er iemand voor een verrassing, dus zeker weten doe je het nooit. De tweede ronde lijkt me daarintegen wel spannend, daar zal er echt gestreden moeten worden.

Overigens wil ik nog even reageren op geruchten over samenwerking van The Oceans met De Duckdome, ten eerste is samenwerking tussen meerdere gangs of corporations niet verboden. Ten tweede stemt iedereen in een gang of corporation individueel, alle leden van The Oceans zullen elk een individuele stem uitbrengen. Ze stemmen niet namens The Oceans, maar namens zichzelf. Daar naast heeft The Oceans nooit samengewerkt met een gang of corporation en voorlopig zijn we dat ook niet van plan, dus van die geruchten is niks waar. :)

Geplaatst:
comment_671550
Het verkiezingstopic van GFX spot stat er nog niet, en morgen zijn het verkiezingen! Dan gaan ze toch nooit winnen!

Een topic is een promotiemogelijheid. Dat betekend dat gangs zo de aandacht krijgen. Echter lijkt mij dat mensen niet gaan stemmen op een bepaalde gang vanwege een topic, maar om hoe een gang/corporation normaal gesproken is.

Geplaatst:
comment_672011
Het verkiezingstopic van GFX spot stat er nog niet, en morgen zijn het verkiezingen! Dan gaan ze toch nooit winnen!

Een topic is een promotiemogelijheid. Dat betekend dat gangs zo de aandacht krijgen. Echter lijkt mij dat mensen niet gaan stemmen op een bepaalde gang vanwege een topic, maar om hoe een gang/corporation normaal gesproken is.

Daar ben ik het mee eens. En volgens mij zijn Ferre en Froop de GFX gang een beetje vergeten, er komen nooit updates of nieuws.

Geplaatst:
comment_672120

Iedereen heel veel succes met deze 5e corp. verkiezing! Zoals Jowx ook al heeft gezegd denk ik niet dat de eerste ronde zó heel spannend wordt, hooguit voor de corps misschien... ;)

Maar nogmaals iedereen heel veel succes, en dat de beste moge winnen. ^_^

Geplaatst:
comment_672132
Iedereen heel veel succes met deze 5e corp. verkiezing! Zoals Jowx ook al heeft gezegd denk ik niet dat de eerste ronde zó heel spannend wordt, hooguit voor de corps misschien... ;)

Maar nogmaals iedereen heel veel succes, en dat de beste moge winnen. ^_^

Enjawel het is begonnen, ik heb als 2de kunnen stemmen. Nu is het echt begonnen. :dans:

Edit: ik was PatrickW voor :bier:

Bewerkt: door Argon

Geplaatst:
comment_672170
Het stemtopic is nu open tot en met zondag 13 Mei.

Iedereen Succes :sigaar:

Ik heb ook al gestemd!

De 15de stem was van mij!

Spijtig dat je de uitslag nog niet kan zien! Maar dan wordt het wel spannender!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.