Jump to content
Geplaatst:
comment_666553

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Vijfde Corporation Verkiezing van start gegaan. Omdat er reeds drie corporations zijn, zal er geen extra corp bijkomen. In plaats hiervan zullen de gangs proberen de plaats van één van de corporations te bemachtigen. De preciese gang van zaken staat uitgelegd in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan uiteraard in het vragentopic.

Gangs en corporations: Succes!

• Reacties 81
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_672260

Ik heb ook al gestemd, en ja spijtig dat je de uitslag niet kan zien maar dat is véél spannender dan al de uitslagen al zien want dan weet je al wie er gaat winnen !

MVG,

Woetsha.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_678336

De tweede ronde van de Vijfde Corporationverkiezing is zojuist ingegaan. Je kunt nu stemmen op diegene die de titel 'Corporation' het meest verdient. Met deze stemronde wordt dus bepaald of The Royal Guardian hun plaats behouden, of dat ze van de troon gestoten worden door The DuckDome!

Je kunt stemmen tot zondag 20 mei Hierna zal de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt worden, samen met de exacte cijfers uit de eerste stemronde.

Geplaatst:
comment_678344

Mijn stem is uitgebracht, en ik wens verder nog succes aan beide.

En wat hebben The Warriors hier met te maken? :puh:

>>> Door PatrickW: copy foutje gefixed :puh: <<<

Bewerkt: door PatrickW

Geplaatst:
comment_678357

Gefeliciteerd jongens met het behalen van de tweede ronde nu wordt het nog spannender. The Oceans & Gunslingers ook gefeliciteerd. ThaCooky gang helaas, jullie waren een goede concurrent. The Royal Guardian veel succes!

Geplaatst:
comment_678399

Duckdome gefeliciteerd! :dans: Jullie hebben het verdiend! Jammer Royal Guardian, maar wie weet blijven jullie corp. ;)

Ik ga mischien stoppen met tha cooky gang.Niet omdat we verloren hebben, maar vanwege al die ruzies. Maar jullie horen het nog wel ;)

Maar Duckdome en Royal Guardian, veel succes met de 2e ronde!

Geplaatst:
comment_679007

Veel succes The DuckDome en The Royal Guardian! Volgens mij zal The DuckDome wel winnen. ;)

Maar alles kan! Tha Cooky Gang stopt ermee, het was er niet meer zo gezellig...

Geplaatst:
comment_679063

eerst en vooral: gefeliciteerd aan 'The Gunslingers' en 'The Oceans'...

En bij deze wens ik dan ook succes aan The Duckdome en The Royal Gaurdian.

Ik hoop dat het eerlijk verloopt en moge de beste winnen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.