Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_666972 Als dat illegaal is sluit dan maar. Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Bestaat er een helemaal gratis?Geen trail! Bewerkt: 1 mei 200718 jaren door sevaboy
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667425 Winrar is eigenlijk de goede uitpak/inpak programma. Want Winrar is erg krachtig, wanneer je een groot bestand hebt pakt het sneller uit/in dan Winzip. En natuurlijk kan je Winrar héél lang gebruiken, ook als je op het rode kruisje klikt.
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668694 Winrar vindt ik zelf ook de allersbeste, En ik gebruik het ook al een jaar, En na ongeveer 30 dagen of 40 krijgt je steeds een klein venstertje als je Winrar osptart. En dan moet je op Annuleren klikken ofsow. En dan kun je hem gewoon door gebruiken
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren Auteur comment_668699 Ik heb winRar van Gtaforum gedownt,hij gaat nu prima.
Geplaatst: 24 juni 200717 jaren Auteur comment_713685 Dan zal ik maar de vragen moeten beantwoorden: Ja, het programma is legaal, aangezien er een probeertijd van 40 dagen opstaat 1: Nee, je hoeft je volgens mij niet te registreren, als je de trial versie van 40 dagen neemt 2: Het veiligste site is natuurlijk de officiele site 3: Nou, eigenlijk is het allemaal goed, want met beide kun je bestanden inpakken en comprimeren, alleen Winrar kan ze ook vervangen. Laten we zeggen dat WinRar dus beter is EDIT: @Iedereen hieronder En om weeral geen nieuw topic te openen . Anders blijft dat hier toch rotten. Omdat ik me soms verveel,wil ik mensen helpen met hun problemen om een missie uit te spelen en omdat ik toch GTA:San Andreas op de pc heb en LCS en VCS op de psp heb. Maar nu de vraag ; Hoe moet je inpakken op WinRAR(Extractnow bij mij )
Geplaatst: 25 juni 200717 jaren comment_714415 Inpakken met WinRAR is heel simpel. Je selecteert in de Verkenner een bestand (of meer d.m.v. de CTRL-toets) en je drukt er met je rechtermuisknop op. Dan selecteer je in het nieuwe menu Add to archive... en dan komt er een nieuw venster. Daarin kun je een heleboel instellen, maar het belangrijkste is gewoon de naam en het formaat (ZIP of RAR). Dan klik je op Ok en WinRAR zal aan het werk gaan. Als WinRAR klaar is zul je je RAR-bestand (of ZIP-bestand) in de map waar de andere bestanden instonden, vinden. Succes
Als dat illegaal is sluit dan maar.
Moest dat vragen van me vriend.
Moet hij zich registeren voor winRar te downen?
Welke site is het veiligste?
Is winRAR beter dan WinZip?
Bestaat er een helemaal gratis?Geen trail!
Bewerkt: door sevaboy