Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667392 Ik heb 2 nieuwe Signatures gemaakt: Nas + Paris, Texas! Ik wist niks dus vroeg ik de lievelings film van me moeder + Saw 2, Ik zie net dat de text beneden onduidelijk is, er staat: These Things Never Ended Rates And Comments Bewerkt: 1 mei 200718 jaren door Agent Kellerman
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667422 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen.
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667462 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen. ik gebruik ook weinig brushes hoor maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg 7.1/10
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667478 Ik heb 2 min punten voor alle 3: Te pixelig Je gebruikt de verkeerde effecten voor je sig. Ik geef je in het totaal 6/10
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667520 Ik geef de leden allmaal gelijk dezelfde stijl en we geven je tips en hebben ook gezegd dat we deze styl niet goed vinden /vonden . Dus ga op zoek naar tuts en laat dan eens zien wat je kan je hebt geen verbetering Het gaat er niet om hoeveel je er maakt maar hoe je ze maakt Ik wil iets nieuws zien van je of anders kan ik kan je altijd dezelfde punten geven Rate en comment maar geen punten . Greetings .Syfes
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren Auteur comment_667553 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen. ik gebruik ook weinig brushes hoor maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg 7.1/10 Jij zegt dat mijne leeg zijn, die van jouw is anders ook leeg, maarja bedankt allemaal voor de tips
Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667561 Ik vind het stuk voor stuk leuke sigs. maar ik ga met met de rest! Te leeg en pixelig!
Ik heb 2 nieuwe Signatures gemaakt:
Nas
+
Paris, Texas! Ik wist niks dus vroeg ik de lievelings film van me moeder
+
Saw 2, Ik zie net dat de text beneden onduidelijk is, er staat: These Things Never Ended
Rates And Comments
Bewerkt: door Agent Kellerman