Geplaatst: 1 mei 200718 jaren comment_667525 Hallo allemaal! Een nieuwe sig. hij is erg simpel, maar ik vind hem wel leuk gedaan voor Tha cooky gang! Hij is 100% zelf gemaakt Comments and rates zijn welkom, ik heb ook zelf de foto enzo getrokken! Check het gang topic voor meer van deze sigs.!
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren Auteur comment_668122 Hmm..Niet veel aan gedaan, maar hij is toch mooi! En je hebt er ZELF aan gewerkt. Een lekker resultaat (Heb je het opgegeten? ) Dank jullie voor jullie rates! Ik zal bij mijn volgende sig. uiteraard letten op de - punten en ze verbeteren! (en dus niet vergeten er een border enzo om te zetten) En ja, ik heb een paar koejes opgegeten! En niet vergeten om nu op Tha cooky gang te stemmen!
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668134 Daar is dit niet het topic voor, lijkt me. Ik vind trouwens wel dat het enigzins... donker oogt. De achtergrond is te donker voor de koekjes vind ik. Geen mooie achtergrond, dus op de Duckdome stemmen Bewerkt: 2 mei 200718 jaren door blokcement
Hallo allemaal!
Een nieuwe sig. hij is erg simpel, maar ik vind hem wel leuk gedaan voor Tha cooky gang! Hij is 100% zelf gemaakt
Comments and rates zijn welkom, ik heb ook zelf de foto enzo getrokken! Check het gang topic voor meer van deze sigs.!