Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_879269
fantastisch spel :Y

Ja, wel leuk maar laat ze maar met custom maps komen op de ps3! De maps van nu worden beetje TE eentonig...

Hoop snel op custom maps voor ps3.... net als ut3...

Geplaatst:
comment_879729

Als ik cod4 multiplayer op wil starten dan zegt ie dat iw3mp.exe niet meer werkt terwijl de singelplayer het wel gewoon doet. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Dit zit er in mijn pc: intel core2 quad core q6600 processor, single 512mb nvidia geforce 8800gt kaart, hd-audio met dolby digtal 7.1 en windows vista.

Geplaatst:
comment_879785
Als ik cod4 multiplayer op wil starten dan zegt ie dat iw3mp.exe niet meer werkt terwijl de singelplayer het wel gewoon doet. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Dit zit er in mijn pc: intel core2 quad core q6600 processor, single 512mb nvidia geforce 8800gt kaart, hd-audio met dolby digtal 7.1 en windows vista.

Probeer de nieuwste patch toe te passen.

Geplaatst:
comment_879855
En hij vraagt ook elke keer: do you want to run the game in save mode? Moet je dan ja of nee kiezen?

Nee, die safe mode betekent dat het spel de vorige keer niet goed afgesloten is. Zodra je voor 'Nee' kiest, zal het spel gewoon moeten starten.

Naast het installeren van de meest recente patch (wat je zeker even moet proberen) kun je ook deze pagina nog even doorlezen. Je vindt er enkele mogelijkheden om het probleem ‘iw3mp.exe functioneert niet meer’ op te lossen. Alles wijst er tot nu toe op dat het een probleem is met je geluidskaart. Volg de instructies die op de hulppagina worden gegeven en kijk of daarmee het probleem opgelost wordt. Zo niet, laat het ons even weten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_889420

ik heb sinds kort cod4 gehuurt jah inderdaad een zonde om zo een pracht game eerst te huren

maar ik kon niet meer wachten hoe het eruit ziet.

het was direct wow die grapics zijn 10x beter dan resistance:fall of man

die geweren zijn gewoon prachtig dan heb ik het nog niet over die omgevingen.

de missies zijn zalig,ik heb de game net niet kunnen uitspelen.

die sniper missies in chenobyl zijn prachtig afgeleverd.

ze hebben echt hun werk erin gestopt.

Geplaatst:
comment_889451
ik heb sinds kort cod4 gehuurt jah inderdaad een zonde om zo een pracht game eerst te huren

Hoezo koop je het dan niet? :dans:

Geplaatst:
comment_889812

10 uurtjes? Ik had Call of Duty 4 binnen 3 uurtjes uitgespeeld hoor, want er zitten 21 missies in Call of Duty 4. En 21x10 minuten = ongeveer 3 uurtjes spelen, zo moeilijk is Call of Duty 4 nou ook weer niet. Ik vind GTA Vice City zelfs nog moeilijker.

Geplaatst:
comment_889968
10 uurtjes? Ik had Call of Duty 4 binnen 3 uurtjes uitgespeeld hoor, want er zitten 21 missies in Call of Duty 4. En 21x10 minuten = ongeveer 3 uurtjes spelen, zo moeilijk is Call of Duty 4 nou ook weer niet. Ik vind GTA Vice City zelfs nog moeilijker.
Sorry hoor, maar als je op Recuit speelt vind ik niet dat je dat zomaar kan zeggen. Op Hardend duurt het echt wel wat langer, omdat je dingen opnieuw moet doen. En dan is het echt wel moeilijker dan GTA Vice City. Om de moeilijkste moeilijkheidsgraad, Veteran, er nog maar niet bij te halen.

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_890007

Die moeilijkheidsgraden zijn niet goed gedaan, de makers van Call of Duty 4 hadden beter als moeilijkheidsgraad hard kunnen doen. Dan is het niet gek dat mensen recuit kiezen, dat is de blunder van de makers zelf niet van de spelers. Er komen alleen waardeloze discusies van, uitgespeeld is uitgespeeld. Dan maakt het niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt. :)

Geplaatst:
comment_890032

Alle Call of Duty games die ik gespeeld heb (CoD, CoD UO en CoD2) vond ik vrij kort. CoD2 vond ik iets langer maar dat komt omdat ik het een hele tijd niet gespeeld had voor ik het uiteindelijk uitspeelde. CoD 1 en United Offensive heb ik vlotjes in 7 à 8 uur kunnen voltooien, op Easy mode uiteraard.

Geplaatst:
comment_890209

Hoezo koop je het dan niet? :dans:

geld problemen :duh: spijtig genoeg

edit:cod4 uitgespeeld zalig gewoon

Bewerkt: door thug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.