Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_890281
Die moeilijkheidsgraden zijn niet goed gedaan, de makers van Call of Duty 4 hadden beter als moeilijkheidsgraad hard kunnen doen. Dan is het niet gek dat mensen recuit kiezen, dat is de blunder van de makers zelf niet van de spelers. Er komen alleen waardeloze discusies van, uitgespeeld is uitgespeeld. Dan maakt het niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt. :)
Nadat je de trainingsrun hebt doorlopen wordt voor je de moeilijkheidsgraad bepaald naar aanleiding van je tijd en accuracy, dus dat is een waardeloos argument. Bovendien staat er naast een kleine uitleg. En het lijkt me logisch dat je snapt als er bij de eerste, Recuit, staat "Voor de mensen die nieuw zijn met de FPS spellen" en bij de laatste, Veteran, "You will not survive" dat je snapt hoe het in elkaar zit. Bovendien zeggen de betekenissen ook al veel.

En bovendien vind ik het zelf niet zo erg dat de SP wat kort is, CoD is sowieso meer een MP spel.. :)

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_890510

ik heb alle missies op regulator uitgespeeld

behalve dat laatste waar je in 11 minuten tijd hebt om die computer kamer binnen te geraken

ik kwam altijd te laat :duh: dus maar dat laatste ook op Recuit gespeeld.

op regulator is wel een redelijke uitdaging

trouwens ook mijn eerste call of duty game uitgespeeld.

ben er wel fier op ^_^

Bewerkt: door thug

Geplaatst:
comment_891776
Welke speltype van cod 4 online op ps3 is best die veel punten verdienen?

Headquarters en Search Of Destroy :Y .

Zou het niet een leuk idee zijn als iedereen die iets post effe zijn cod4lvl erbij post?

Cod4 Lvl: 35, Prestige 2

:cya:

Geplaatst:
comment_891796

Heb Call Of Duty 4 Modern Warfare ook al uitgespeeld,

Ik vind dat stukje met de atoombom leuk :D

Iedereen die hem nog niet heeft,

Kopen, Zo'n goed spel! :tu:

Unmountable Tijmen :7

Geplaatst:
comment_892154

Ahja, die soldaat vliegt weg uit de helikopter :bonk: Maar jammer dat speelduur van single is te kort maar gelukkig dat online maakt lange speelduur.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_918282

Ik heb alle missies op veteran, behalve het 2e stuk in Chernobyl. Ik kan echt niet blijven leven totdat die heli komt...

Online ben ik lvl 52 :) En heb een gouden LMG (degene onder RPD, weet de naam niet, ik noem hem altijd upp RPD :puh:)

Overigens zijn er wel echt onmogelijke challenges, zoals degen die op nr1 staat 10 keer vermoorden in 1 match. Ik was al blij toen ik de challenge vermoord 1 persoon 10 keer haalde. Een hele match overleven is me ook gelukt en had daarbij een killstreak van 28 => mijn record!

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_918712

Is dat niet sluipschutter samen met andere soldaat sluipen enzo? Je mag niet schieten tot hij zegt mag en zo weinig bewegen en er komt geen alarm dus geen helikopter denk ik. Kruip beter op de grond.

Geplaatst:
comment_919365
Is dat niet sluipschutter samen met andere soldaat sluipen enzo? Je mag niet schieten tot hij zegt mag en zo weinig bewegen en er komt geen alarm dus geen helikopter denk ik. Kruip beter op de grond.
Nee, hij heeft het over het tweede deel. Hierbij moet je aan het einde wachten op de helikopter waarmee je moet vluchten. Dit is overigens ook nog eentje die ik op Veteran moet.. Het eerste stuk van het wachten is nog te doen, maar als de vijandelijke helikopters komen wordt het echt chaotisch en word je van elke kant aangevallen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.