Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1086844

Perks liggen aan het wapen, bij de G36c gebruik ik Frag ×3, Stopping Power en Deep impact.

Bij de M14 gebruik ik Steady Aim ipv Deep Impact. Bij een Sniper Claymore, UAV Jammer en Deep impact, of Stopping power en Steady Aim.

Alleen speel ik redelijk vaak Team hardcore, dus dan heb je geen Deep impact nodig :Y Ik pak trouwens ook vaak Bomb Sqaud, want over Claymore heen lopen is me ook te vaak overkomen.

Martydome is inderdaad super irritant, want hoe kan je nou nog snel een granaatje laten vallen als je dood bent? :7

Geplaatst:
comment_1089069

Perks? Ligt eraan wat je wilt doen. Ik pak meestal de slome shutgun (die trouwens wel sterker is) en een uzi met silencer. Daarnaast heb ik de 3X Frags, stopping power en de Last Stand perks gekozen. Als je goed of beter speelt, heb je veel kans om bovenaan te staan.

shot0003.jpg

shot0004.jpg

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_1090063

ik heb

mp5-red dot sight

bandoiler

martydrom

deep bullet impact ofzo

Ik gebruik nu:

- M4

- Meer damage

- Beter richten

- Smoke grenade

Ik ga denk alleen nog maar singleplayer doen, of ik ga telkens dood in de multiplayer. Of als ik 30 kills heb valt de connection van de server weg ( mijn internet doet het dan gewoon nog )

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_1092755
ik heb eindelijk golden desert eagle vet handig voor kleine afstande :puh:

Die is gewoon hetzelfde als de gewone desert eagle, alleen ander kleurtje. Slechtste gouden wapen dus. :puh:

Geplaatst:
comment_1092941
ik heb eindelijk golden desert eagle vet handig voor kleine afstande :puh:

Die is gewoon hetzelfde als de gewone desert eagle, alleen ander kleurtje. Slechtste gouden wapen dus. :puh:

neej geeft meer damage :puh:

Geplaatst:
comment_1093008
Ik raad een M9 aan als Pistol. Die vuurt snel en accuraat. In 5 schoten heb je je tegenstander dood.

Ik vind de Desert Eagle toch fijner. Hij doet best veel schade. En hij heeft gewoon heerlijk geluid. Alleen vind ik hem in goud lelijk dus die skin gebruik ik nooit.

Geplaatst:
comment_1093502

De M9, USP .45 en de M1911 zijn alle drie even sterk, herladen even snel en schieten evensnel. Het verschil is dat de USP een grote range heeft als de andere twee, gevolgd door de M1911 en als laatste de M9. Ook is de Hip Accuracy van de USP wanneer je loopt slechter, vreemd genoeg. De Desert Eagle is op alle punten beter, behalve de herlaad snelheid. Ook heeft hij als nadeel dat 'ie kan niet gedempt kan worden en hij heeft bovendien een grote terugslag.

Ik gebruik zelf de Pistols niet heel erg vaak, alleen echt als sidearm. Dus wanneer je geen tijd hebt om te herladen. Dit is bijna altijd in CQB, waarbij je dus damage nodig hebt, terugslag of iets dergelijks boeit dan geen flikker. Daarbij is de Desert Eagle dus het beste, welke ik kan ook prefereer om bij de meeste wapens als sidearm te hebben. Uitzonderingen zijn wanneer je natuurlijk helemaal silenced wil, dan is de Desert Eagle waardeloos.

Geplaatst:
comment_1093528

Tsja, ik vind perssonlijk een M9 het fijnste. 3 keer klikken met de muis (wat met veel oefening automatisch erg snel gaat) is al genoeg. Vooral handig als Last Stand op grotere afstanden. Je wordt wel uitgescholden voor hacker als je dan een headshot schiet. lol

Geplaatst:
comment_1093545

M4 met sillencer deed het altijd bij mij. Was weeral twee maanden gestopt. En net nog is gespeeld, met een maat die hier in de buurt woont. Heeft me een paar glitches getoond, die wel leuk zijn om te weten. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.