Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1110872
dus het zijn dezelfede maps op psn

Ja, de maps die je op het PSN voor 10 euro aan kan schaffen zijn dezelfde als de maps die je extra krijgt bij de Game Of The Year Edition van het spel. Het is dus voordeliger de GOTY-edition te kopen voor 3-5 euro extra in plaats van de map pack voor 10 euro te downloaden.

Geplaatst:
comment_1110914

ik denk dat gaz een Sergeant is.

maar ik ahd een vraagje: een maat van mij speelt via PSN online en hij zegt dat hij vrienden die op de pc spelen ook kan zien, kan ik ook als ik via Xbox Live speel hun dan ook zien?

Geplaatst:
comment_1111279
Wat is Gaz eigenlijk? Sergeant, Commandant, Private? :bonk:

Ik denk dat Gaz Luitenant is als ik eerlijk moet zijn, aangezien hij meer heeft te zeggen dan een Sergeant. :Y

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_1111306

Ik denk dat Gaz Luitenant is als ik eerlijk moet zijn, aangezien hij meer heeft te zeggen dan een Sergeant. :Y

Ik dacht dat een Sergeant boven een Luitenant stond.

Ik denk ook dat Gaz een sergeant is. Waarom denk je dat Gaz meer te zeggen heeft dan een sergeant?

Misschien is hij dan generaal.

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1111765

Ik denk dat Gaz gewoon een gast is die bij de S.A.S werkt. :7

Geplaatst:
comment_1115825

cod4 was echt slecht in multyplayer zal WaW ook zijn

Slecht weet ik niet, maar het is in ieder geval wel anders. In Call of Duty 1 online kun je bijvoorbeeld kiezen dat je een Amerikaan of Duitser ben, dus niet dat je zomaar eentje bent. Want ik ben altijd in Call of Duty 4 online de terrorist en ik wil altijd de Amerikaan zijn, gelukkig kan je in Call of Duty 1 online kiezen dat je een Amerikaan bent. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.