Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1322611

Ben nu toch maar in prestige gegaan, best dom eigenlijk. Ik ben nu level 4 :7 . Echt jammer dat ik al die wapens met scopes enzo moest inleveren. Maarja, anders had ik niks te doen.

Ik ben ook met veteran bezig, de missie safehouse. Echt moeilijk, na 2 schoten ben je dood. Ik had een heel pand uitgeroeid. Daarna liep ik heel rustig naar het huis om alles na te checken, komt er een malloot die me snel compleet dood schiet. Echt moeilijk, de laatste missie heb ik ook al gedaan op veteran.

Geplaatst:
comment_1322834
Ben nu toch maar in prestige gegaan, best dom eigenlijk. Ik ben nu level 4 :7 . Echt jammer dat ik al die wapens met scopes enzo moest inleveren. Maarja, anders had ik niks te doen.

Ik ben ook met veteran bezig, de missie safehouse. Echt moeilijk, na 2 schoten ben je dood. Ik had een heel pand uitgeroeid. Daarna liep ik heel rustig naar het huis om alles na te checken, komt er een malloot die me snel compleet dood schiet. Echt moeilijk, de laatste missie heb ik ook al gedaan op veteran.

Maar die laatste missie is ook super moeilijk zeg (sarcasme). Probeer ''One shot, One kill'' of ''Ultimatum'' eens op Veteran. You won't survive :D Wel vet dat je in Prestige bent gegaan. Is het nog een soort van handig om te Cage Matchen :)

Geplaatst:
comment_1324340

Maar die laatste missie is ook super moeilijk zeg (sarcasme). Probeer ''One shot, One kill'' of ''Ultimatum'' eens op Veteran. You won't survive :D Wel vet dat je in Prestige bent gegaan. Is het nog een soort van handig om te Cage Matchen :)

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

Geplaatst:
comment_1326064
Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

One Shot, One Kill is die met het reuzenrat...

Sorry Bas, ik heb WaW toch gekocht :7 Ik zei op Xbox LIVE dat ik het niet zou kopen maar ik heb het toch gedaan.

goed bezig waw is beter dan cod 4

Euhmmm.... Wat dacht je van: NEE!

Geplaatst:
comment_1326147

Nee, one schot one kill is die dat je hem moet volgen naar de sniperlocatie. In de missie daarna snipper je die gast neer, en neem je hem mee op je nek..

Geplaatst:
comment_1326215

Nee, one schot one kill is die dat je hem moet volgen naar de sniperlocatie. In de missie daarna snipper je die gast neer, en neem je hem mee op je nek..

nee hoor kijk maar

dit is het laaste stuk bij het reuzenrad

off topic:

Fiegel5 wanneer maak je je verhaal af

Geplaatst:
comment_1326272

Wie heeft het spel nou 1000/1000 Gamerscore??? :D All Ghillied Up is de missie dat je Cpt. MacMillan moet volgen naar het gebouw met de reuze-sniper. De volgende missie (One Shot, One Kill) begin je met die reuze-sniper waarmee je Zakev moet raken.

Geplaatst:
comment_1326860

Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Geplaatst:
comment_1328325
Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.