Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1401129
Ik heb na lang peinzen eindelijk cod 4 net gekocht. kan niet wachten om online op strijd te gaan. Maar ik wil eerst even singleplayer doen. ^_^

voor de PS3?

Ja. Ik heb trouwens game of the year edition. wat houd dat in ? is die iets anders dan de normale ?

Geplaatst:
comment_1401134
Ik heb na lang peinzen eindelijk cod 4 net gekocht. kan niet wachten om online op strijd te gaan. Maar ik wil eerst even singleplayer doen. ^_^

voor de PS3?

Ja. Ik heb trouwens game of the year edition. wat houd dat in ? is die iets anders dan de normale ?

Je hebt de extra maps er nu standaard bij, met een normale editie moet je die eerst nog kopen via de PlayStation Store.. :)

Geplaatst:
comment_1401700
Op de PC waren die maps gewoon gratis en zaten ze bij een patch.

Dat is weer een voordeel van de pc maar wat ik een heel groot nadeel vind bij de pc is dat er hackers zijn, die heb je bij de xbox 360 en ps3 gelukkig niet. :7 Die hackers verpesten altijd alles.

Geplaatst:
comment_1401809

Dat is weer een voordeel van de pc maar wat ik een heel groot nadeel vind bij de pc is dat er hackers zijn, die heb je bij de xbox 360 en ps3 gelukkig niet. :7 Die hackers verpesten altijd alles.

Wel zijn er servers waarbij je per kill 10.000 xp krijgt. Dat is wel lachen, ben je na een paar kills al level 55. Eigenlijk vind ik toch het grootste probleem de lag die een hacker expres veroorzaakt.

Geplaatst:
comment_1402148

Wel zijn er servers waarbij je per kill 10.000 xp krijgt. Dat is wel lachen, ben je na een paar kills al level 55. Eigenlijk vind ik toch het grootste probleem de lag die een hacker expres veroorzaakt.

En vergeet niet de aim bot. Die vond is echt niet fijn.

Geplaatst:
comment_1403190
echt waar ? dus andere mensen moeten betalen terwijl ik alles al heb ? dat is chill want ik was al van plan de extra maps te kopen en dat hoeft nu niet. ^_^

Niet echt, want je betaalt wel 10 euro meer voor de GOTY Edition, en die maps zijn niet echt geweldig te noemen, vind ik.

Geplaatst:
comment_1403945
Je betaalt helemaal niet 10 euro meer voor de GOTY edition, want in de winkels waar ik gekeken heb, zijn de GOTY en de normale evenduur, dus dan kan je het beste voor de GOTY gaan...

Bij was in de gloednieuwe media markt hier de prijs voor de normale €40 en voor de GOTY edition toch €50. Maar volgens mij zit er ook 9/10 GOTY edition in de schappen, dan verdienen ze meer. Ik hoefde die maps niet echt, maar ik kon de normale niet vinden.

Geplaatst:
comment_1403949
Je betaalt helemaal niet 10 euro meer voor de GOTY edition, want in de winkels waar ik gekeken heb, zijn de GOTY en de normale evenduur, dus dan kan je het beste voor de GOTY gaan...

Bij was in de gloednieuwe media markt hier de prijs voor de normale €40 en voor de GOTY edition toch €50. Maar volgens mij zit er ook 9/10 GOTY edition in de schappen, dan verdienen ze meer. Ik hoefde die maps niet echt, maar ik kon de normale niet vinden.

De meeste mappen waarin ik speel zijn van het Mappack dus ik ben wel blij dat ik het mappack heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.