Jump to content
Geplaatst:
comment_667786

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 700
  • Bezichtigingen 46.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1405361

hoe zit het eigenlijk met jullie k/d ratio ? hechten jullie er veel waarde aan of niet ?

Want ik heb vaak vrienden over de vloer en als die call of duty 4 multiplayer gaan spelen, dan sta ik na verloop van tijd, echt met meer deaths dan kills.

Geplaatst:
comment_1405366
hoe zit het eigenlijk met jullie k/d ratio ? hechten jullie er veel waarde aan of niet ?

Want ik heb vaak vrienden over de vloer en als die call of duty 4 multiplayer gaan spelen, dan sta ik na verloop van tijd, echt met meer deaths dan kills.

Ik persoonlijk hecht er geen waarde aan, maar andere wel...

Geplaatst:
comment_1405397

Ja, ik let er wel op. Mijn k/d was eerst rond de 0.80, maar dat kwam omdat CoD4 het eerste échte schietspel was dat ik op de 360 had. Nu heb ik mn k/d opgekrikt naar 0.97 en wil gewoon 1.00. Het is ook handig om 1.00 te hebben, want als je in een clan wilt en je ''solliciteert'' voor een plekje in die clan, letten ze erg op je k/d. Ze zullen minder snel iemand aannemen met een k/d van 0.50 dan iemand van 1.10.

Geplaatst:
comment_1405802

Ik hecht niet te veel waarde aan een k/d-ratio dan begint plezier vaak op de 2e of zelfs 3e plaats te komen, het gaat om de lol vind ik. Trouwens @ Djmaddox de AK-47 schiet beter zonder double tap en als je moeite heb met goed richten gebruik dan de perks stopping power & deep impact dan heb je minder kogels nodig om iemand te doden. ^_^

PS: Je kan als je snel je "richt knop" achter elkaar indrukt van doel wisselen, niet precies maar wel dicht in de buurt.

Bewerkt: door >$bram$<

Geplaatst:
comment_1407061
Die rifle waar je mee begint is trouwens ook echt niet slecht, die ene die op de m4 lijkt. Verder is de mp5 ook super (maar geen red dot op zetten)

M16 misschien? Dat wapen is inderdaad heel goed. Vooral als je er Stopping Power opzet of gewoon Hardcore gaat spelen, want dan is het een ''one shot, one kill'' wapen.

@Hierboven: ?

Geplaatst:
comment_1407107

Ik denk dat hij dacht dat ik met rifle sniper bedoelde. Ik heb dit spel maar 1 maand kunnen spelen, echt veel te weinig :-(

Als sniper had ik een Dragunov met zon andere scope ACOG ofzoiets? Die schoot echt heel fijn. Perks weet ik niet meer. het voordeel is dat je richter bijna niet beweegt dat doet ie met een normale scope wel

Geplaatst:
comment_1407692

Ik had een vraagje

Ik doe nu singleplay op hard. Het is net zo makkelijk als regular maar het laatste stukje van de missie in Chernobyl [/font] kan ik nooit halen. Waar je moet wachten op de heli en waar er 1000 d00ds op je schieten. [/font]

Iemand tips? ^_^

Bewerkt: door martin7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.