Geplaatst: 19 maart 200421 jaren comment_3157 Ik heb een vraag over gta vc. Ik heb gehoord dat je vc alleen 100 % kan uitspelen als je geen cheats hebt gebruikt. ik heb er wel een paar gebruikt maar mijn criminal rating is nog wel heel hoog. Kan ik het nog 100% uitspelen? 't zou erig kut zijn als ik het spel voor nopes 94% heb uitgespeeld.
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21312 Robin heeft gelijk. Zodra je Vercetti Estate hebt staat er een witte Limo voor een van de garage's. Je krijgt alleen 3 limo's voor de trap als je de einmissie (Keep Your'e Friends Close) hebt gedaan, maar die limo's zullen vanzelf verdwijnen. Je hebt dus eigenlijk standaard alleen die witte limo.
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21360 Robin heeft gelijk.Zodra je Vercetti Estate hebt staat er een witte Limo voor een van de garage's. Je krijgt alleen 3 limo's voor de trap als je de einmissie (Keep Your'e Friends Close) hebt gedaan, maar die limo's zullen vanzelf verdwijnen. Je hebt dus eigenlijk standaard alleen die witte limo. Niet altijd. Er staat ook wel eens een witte Admiral. Dan is die limo weg.
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21367 ja dat is waar maar ik heb nooit 3 limo's gezien daar
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21398 ja dat is waar maar ik heb nooit 3 limo's gezien daar Dat heb je alleen in de 'Keep Your Friends Close' Missie!
Geplaatst: 20 augustus 200420 jaren comment_21712 maar waarom is soms de limo weg en staat er een admiral? de admiral is denk ik van ken rosenberg dus ik denk dat hij waneer de admiral er staat gewoon bij jou is... maar dan snap ik niet waarom de dan limo weg is :blink:
Ik heb een vraag over gta vc.
Ik heb gehoord dat je vc alleen 100 % kan uitspelen als je geen cheats hebt gebruikt.
ik heb er wel een paar gebruikt maar mijn criminal rating is nog wel heel hoog.
Kan ik het nog 100% uitspelen?
't zou erig kut zijn als ik het spel voor nopes 94% heb uitgespeeld.