Jump to content
Geplaatst:
comment_57913

wie is dat meisje met die tatoo op haar borst al tegen gekomen die staat wel op de voorkant maar die heb ik echt nog nooit gezien wie kan me onfo geven ? :ph34r:

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_57964

jawel zoek maar op google bij afbeeldingen GTA 3 krijg je die voorkant te zien

staat in het midden met zo'n gun rood pak lijkt een beetje op een hoer

Bewerkt: door ganton_gangster007

Geplaatst:
comment_57982
jawel zoek maar op google bij afbeeldingen GTA 3 krijg je die voorkant te zien

staat in het midden met zo'n gun rood pak lijkt een beetje op een hoer

dat is een missie gever dus die is niet zo als bij die van vc en 3

Geplaatst:
comment_60138
ik vind eigelijk dat deze topic op slot moet, want we gaan raaien raaaien en nog is raaien, dus dit is nutteloos post boosten(spam) :rolleyes: .

slotje A.U.B

Moet jij niet gewoon eens solliciteren naar de functie van moderator op een of ander forum in plaats van te pas en te onpas om een slotje vragen?

Geplaatst:
comment_60503

Zijn gewoon topics waar je niks aan hebt warom zou je willen weten wie dat is?

wat is het nut... niks

En als je het zou weten ben je dan blij en ga je feest vieren .. dnek ut niet ;)

Geplaatst:
comment_60516
Moet jij niet gewoon eens solliciteren naar de functie van moderator op een of ander forum in plaats van te pas en te onpas om een slotje vragen?

uhmm je komt hier 1 keer in de maand of zo op het gta sa forum :rolleyes: , dus niet gaan zeiken waaar jje niks van weet dus ga maar lekker terug naar het vc forum of wat dan ook doei he ;) .

Bewerkt: door Spike

Geplaatst:
comment_60582

Voor iemand die gezien zijn/haar beheersing van de nederlandse taal zo te zien nog niet eens de leeftijd heeft bereikt waarop je San Andreas legaal mag spelen ben je aardig bijdehand....

Of ik hier nu elke dag post of 1 x in de 2 jaar doet niet ter zake, om een slotje vragen is hetzelfde als om een gele kaart vragen tijdens een voetbalwedstrijd, in de meeste fora is dit 'not done' en de taak van de moderatoren.

Als het eens een keer gebeurt zal het mij een zorg zijn maar jij vraagt in elke 3 threads om een slotje en voor de rest heb je ook weinig zinnigs te melden: Posts Spike

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.