Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668169 Ga jij vaak naar de bios. Ik ken mensen die voor elke film naar de bios gaan om hem te kijken. En andere mensen wachten gewoon tot hij uitkomt op dvd. Ik zelf zit daar tussenin.Ik ga naar de bios als ik zin heb . De bios gaat niet weg.Dus je kan altijd gaan als je wil. En voor vele films wacht ik gewoon tot ze zijn uitgekomen voor dvd. Dan kan ik lekker thuis kijken .Maar dan heb ik wel geen popcorn . En jullie
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren Auteur comment_674663 Films Downloaden en branden is illigaal, hint hint!Ik ga bijna nooit naar de Bios,alleen als ik word uitgenodigt Ik wacht altijd tot ze op DVD zijn,en dan naar Videotheek om ze te huren,veel goedkoper IB Geldwolf Illegale downloader Is er ook iets goeds over jou
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675239 Ik ga er haast nooit heen. Ik hou ook niet echt van films. :$
Geplaatst: 9 mei 200718 jaren comment_675244 Soms, en als ze 16+ zijn en ik wil niet wachten tot 'ie op DVD uitkomt, heb ik zo mijn manieren om er toch aan te komen.
Geplaatst: 11 mei 200718 jaren comment_676394 af en toe eens meestal wacht ik gewoon tot hij te huur is goedkoper dan de bioscoop en sneller dan downloaden
Geplaatst: 11 mei 200718 jaren comment_676419 Nooit. Ik hoor altijd lui fluisteren en gniffelen en popcorn eten, beetje vervelend.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682700 Ik ga ook amper naar de bios, heel af en toe ga misschien 3 x per jaar ofzo.
Geplaatst: 22 mei 200718 jaren comment_687403 Ik zelf ga meestal alleen naar de bioscoop als het slecht weer is en als we met een groepje vrienden zijn. Meestal kiezen hun de films. Ik ben niet iemand die bij elke nieuwe film die uitkomt gaat kijken. Ik ben ook niet iemand die meestal afspreekt voor de cinema. Ik ga er enkel heen als ik uitgenodigt word door vrienden om eens namiddagje bioscoop ofzo te doen
Ga jij vaak naar de bios.
Ik ken mensen die voor elke film naar de bios gaan om hem te kijken.
En andere mensen wachten gewoon tot hij uitkomt op dvd.
Ik zelf zit daar tussenin.Ik ga naar de bios als ik zin heb
.
De bios gaat niet weg.Dus je kan altijd gaan als je wil.
En voor vele films wacht ik gewoon tot ze zijn uitgekomen voor dvd.
Dan kan ik lekker thuis kijken
.Maar dan heb ik wel geen popcorn
.
En jullie