Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

bekende auto's in sa

Geplaatst:

ik zoek zo veel mogelijk bekende auto's voor SA ik heb al the general lee, elenor van gone in 60sec, the interseptor van madmax en zoek nog enkele wagens zoal the a team van, kitt(knightrider) of als je zelf nog wagens hebt of kent laat iets achter tnx voor de hulp

Featured Replies

Geplaatst:

Je bedoelt 'Real-life' auto's?? Kijk eens op GTAGarage, daar vind je vast wel wat.

Geplaatst:

ik heb hier en hier K.I.T.T voor je :bier:

Maar het busje van de A-Team kan ik niet vinden :N

greetzz GR

Bewerkt: door ghost_rider

Geplaatst:
  • Auteur

wagens uit series en film dat soort dingen

tnx voor kitt

Bewerkt: door dukeboy

Geplaatst:

kitt ziet er gaaf uit in gta sa maar ik heb gta sa voor de ps2 dus voor mij gaat het niet door

Geplaatst:

K heb wel een Burrito, met een mislukte rode streep(weet niet wat er mee is, maar hij klopt niet), en gewoon 1 kleur, mr wel met de "The A-team" bullbar aan de voorkant, voor je...

KLIK

Uhm,

Misschien een Delorean van Back to the Future?.. (check deze site, daar heb ik er wel een paar zien staan.., of mag ik daar niet naar verwijzen vanaf hier omdat dat onder reclame valt??... .. :( )

EDIT: Die laatste link is dood, lol, site zal wel weer online komen, dus k laat hem even staan.. Weet trouwens niet zeker of ze daar stonden hoor!

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:

ik heb ook nog herbie gevonden ( als je die wil) hier je moet wel ff naar onder scrollen 0_0

Geplaatst:
  • Auteur

tnx voor al de hulp nu ziet er het zo uit

post-66181-1178359105.jpg

Geplaatst:

Hey dukeboy! Ziet er goed uit man, wil je even een link naar die Eleanor sturen, geloof dat dat een nóg betere is als die ik heb gedownload laatst, enig idee of dat een geconverteerde is uit VC(Geloof dat dat er bij die van mij bij stond! :puh: ) (Ben nogal fan van Eleanor... zie signature :puh: )

Very good :puh:

Alleen je mist m'n A-team busje :puh: mja, die's ook niet zo goed gelukt xD LOL

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:

Nu nog de Spectra Bikes uit Big Bad Beetleborgs en het ziet er helemaal top uit :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
Hey dukeboy! Ziet er goed uit man, wil je even een link naar die Eleanor sturen, geloof dat dat een nóg betere is als die ik heb gedownload laatst, enig idee of dat een geconverteerde is uit VC(Geloof dat dat er bij die van mij bij stond! :puh: ) (Ben nogal fan van Eleanor... zie signature :puh: )

Very good :puh:

Alleen je mist m'n A-team busje :puh: mja, die's ook niet zo goed gelukt xD LOL

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=143

de mijne komt hiervandaan

Geplaatst:

ik heb hier ook nog de Nissan Skyline uit de flim 2 Fast 2 Furious :engel:

Geplaatst:

Klik onderaan de pagina op de link GMC A-Team (189.5 KO - 3666 fois). Die 3666 fois staat voor aantal keren dat het bestand is gedownload, dus dat kan anders zijn. Klik in het volgende venster links bij "Serveurs Publics" op de link "Télécharger" (de bovente van de 3 die er staan). In het venster wat nu komt moet je wederom op Telecharger klikken en dat moet binnen 120 seconden. En dan opent zich het normale venster waar je het bestand 1881371@0289_GMC_A-Team.zip krijgt......

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb het a team busje geprobeerd en hij werk nie bij mij maar kben toch gelukkig met mijn hall of fame

ik zoiek nog christine uit de gelijknamige film voor de onwetende hier een beschrijving:

http://www.imdb.com/title/tt0085333/

post-66181-1178558416.jpg

Bewerkt: door dukeboy

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.