Jump to content
Geplaatst:
comment_527649

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 185k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_729806
Ik heb van vriend gehoord dat deze Waarschijnlijk in 2010 uit zal komen omdat de pc's er dan goed genoeg voor zijn (das dan nog ongeveer 3 jaar langer wachten)

De pc's van nou kunnen gta iv ook wel aan hoor :Y

Je hebt er wel een redelijke pc voor nodig dat wel

Bewerkt: door -->nick<--

Geplaatst:
comment_729862
Jep, ze hebben ook verlies geleden met San Andreas op de PC. Zou dom zijn om die fout nogmaals te maken.

Presenteer de cijfers maar eens waarop je dit baseert kerel want ik geloof er geen snars van.

Feiten.Geen fabeltjes.

Geplaatst:
comment_729883
Jep, ze hebben ook verlies geleden met San Andreas op de PC. Zou dom zijn om die fout nogmaals te maken.

Presenteer de cijfers maar eens waarop je dit baseert kerel want ik geloof er geen snars van.

Feiten.Geen fabeltjes.

Hij heeft wel gelijk. Als die hot cofee ding niet was unlockt dan hadden ze geen verlies. En dan nog al die rechtzaken kosten pak geld.

Geplaatst:
comment_730026

Feiten.Geen fabeltjes.

Hij heeft wel gelijk. Als die hot cofee ding niet was unlockt dan hadden ze geen verlies. En dan nog al die rechtzaken kosten pak geld.

Dat kan wel zijn, maar ze hebben ook nog nooit zo veel gratis publiciteit gehad door de Hot Cofee grap.

danku media :schater:

Geplaatst:
comment_730038
Ik heb van vriend gehoord dat deze Waarschijnlijk in 2010 uit zal komen omdat de pc's er dan goed genoeg voor zijn (das dan nog ongeveer 3 jaar langer wachten)

Yeah sure 2010 hahahahahahahaah

:schater:

Geplaatst:
comment_730470

ik weet het niet cker maar bij de launch komt ie op de ps3 en op xbox 360.. dan was bij sa ook zo (dan met de ps2 en xbox) en later op de pc.. tenminste dat hoop ik :engel:

Geplaatst:
comment_730483
ik weet het niet cker maar bij de launch komt ie op de ps3 en op xbox 360.. dan was bij sa ook zo (dan met de ps2 en xbox) en later op de pc.. tenminste dat hoop ik :engel:

Het is inderdaad zeker dat hij bij de launch uitkomt op ps3 en Xbox360.

Bij GTA SA kwam hij op bij de launch alleen uit op de ps2. De Xbox versie kwam gelijktijdig met de PC versie.

Geplaatst:
comment_730542

Yeah sure 2010 hahahahahahahaah

Toch moeten we deze bron uiterst serieus nemen. Ik bedoel, het is niet de eerste de beste hansworst die dit zegt.

Geplaatst:
comment_730565

natuurlijk zijn nieuwe consoles zoals xbox 360 en ps3 in het begin altijd sneller en krachtiger als de pc maar de computer industrie zal waarschijnlijk binnen 1 a 2 jaar weer beter zijn simpel door dingen over te nemen van de ps3 of xbox 360 en die dan te perfectioneren (de fouten die sony/microsoft heeft gemaakt bij hun ontwerp er uit te halen)

Geplaatst:
comment_730957

Feiten.Geen fabeltjes.

Dat kan wel zijn, maar ze hebben ook nog nooit zo veel gratis publiciteit gehad door de Hot Cofee grap.

danku media :schater:

masterlijk.

Feit is.. njah feit feit. Laat ik het zo typen.

Rockstar kan niet om een PC release heen.

Geplaatst:
comment_730982

>>> Door PatrickW: Waarschuwing voor mensen met een zwak hart: dit bericht is fictie<<<

groooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

oooooooooooot nieuws gta 4 komt uit voor de pc heb ik in de gameguide gelezen dat is een blad voor games echt vet maar je moet wel windows vista hebben stond in het blad en die van de computer komt pas midden 2008 uit dus je kan wel wachten :eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::tu::tu::tu:

Geplaatst:
comment_731006

Euhm beste heer Don. Dit betekent dat u sneller bent dan Wikipedia of welke website dan ook. Weet u zeker dat u het bij het rechte eind heeft en het niet verward met een '360 exclusive' pakket?

Geplaatst:
comment_731010
Euhm beste heer Don. Dit betekent dat u sneller bent dan Wikipedia of welke website dan ook. Weet u zeker dat u het bij het rechte eind heeft en het niet verward met een '360 exclusive' pakket?

inderdaad. een of ander nederlands blad weet dat als eerste te melden, terwijl verder niks is gehoord van een officieel bericht van rockstar? en een evt pc release aankondiging zou je toch echt pas verwachten na de console release hè..

edit: en bij de aankondigings lijst van games for windows van de e3 word hier ook totaal niet over gesproken.

Bewerkt: door b4rtsimps0n

Geplaatst:
comment_731697
Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Misschien omdat 600 euro voor een PS3 om 1 spel te spelen wel wat veel is.

Hetzelfde bedrag geïnvesteerd in een PC, geeft mogelijk voor mensen meer toepassingen.

Daar heb je gelijk in!! :Y :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.