Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_527649

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 185.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_793817
*bump*

ik denk aan de volgorde van de pc games te zien dat hij wel zal uitkomen voor de pc.

waren GTA1, GTA2, GTA3, GTA-VC, GTA-SA niet voledig nieuwe games

GTA-LCS en GTA-VCS zie ik als tussen games om de gamers een beetje kalm te houden

GTA-IV is ook compleet nieuw en zal dan naar mijn kansberekening op de pc uitkomen

als ik kijk naar HP5 bijvoorbeeld

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 1.6Ghz

256Mb RAM

5Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

32mb grafische kaart

DirectX 9.0c

Die game zou in hd uitkomen

de graphics zijn goed en de specs telaag

heb de demo op een 2X 2.8 GHZ processor met 512 MB video en 1 GB ram gespeeld en dan denk je van de maximale preformance te hebben voor die game maar nee het stotterde dus hier de specs die ik verwacht voor GTA-IV

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 2.0Ghz

512Mb RAM

7Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512 MG grafische kaart

DirectX 9.0c/10.0 (10.0 aleen voor vista)

ik denk dat hij dan wel lekker zou moeten draaien maar als we nog zekerder van onze zaak willen zijn dan doen we het tog nog anders

Systeemeisen:

Windows Vista

Processor 2.5Ghz

1GB RAM

11Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512mb grafische kaart

DirectX 10.0

deze specs zijn zeer hoog maar dan weten we zeker dat hij moet draaien

wie hier commentaar op heeft post het maar

dit is aleen op eigen ervaring bekeken als je aanpassingen weet op de specs dan kun je het zegen

die hardeschijfruimte van 7gb kan je denk ik wel vergeten :puh: voor de pc is san andreas volledig installeren al 5 gig, en dat is al meer dan 1,5 keer de grote van bijvoorbeeld de xbox1 versie (die 3gb is) dus voor een eventuele pc versie van gta 4 zal dat dus ongeveer minstens 1,5 keer een duallayer dvd zijn (lijkt mij :puh: ) en ramgeheugen, kan ook nog wel omhoog. gta zal veel tegelijk uit moeten rekenen, en stranglehold bijvoorbeeld vraagt al om 2 gb. dat is mijn inbreng erop zo'n beetje :puh:

dat over san andreas is inderdaad waar...

een ramp voor de pc's van tegenwoordig

en over die schijfruimte: je bedoelde vast een blue ray dvd?

daar zal GTA IV op uitkomen denk ik...

Geplaatst:
comment_793837

Voor de PC versie waarschijlijk geen Blue-ray want veel PC's hebben geen Blue-ray lezer. En voor de Xbox 360 ook DVD. Alleen PS3 wordt vrijwel zeker een Blue-ray disc.
Geplaatst:
comment_793935

Voor de PC versie waarschijlijk geen Blue-ray want veel PC's hebben geen Blue-ray lezer. En voor de Xbox 360 ook DVD. Alleen PS3 wordt vrijwel zeker een Blue-ray disc.

dat over die blue ray wist ik bijna wel alleen dacht ik dat de x-box ook blue ray had dat het voor pc's gewoon op dvd's of dl dvd's komt had ik wel gedacht

overigens zal het ook gewoon wel duur zijn als ze op blue ray branden... ik denk dat de ps3 versie darom gouw 10 a 20 euro duurder is dan de x-box versie :puh:

Geplaatst:
comment_793947

dat over die blue ray wist ik bijna wel alleen dacht ik dat de x-box ook blue ray had dat het voor pc's gewoon op dvd's of dl dvd's komt had ik wel gedacht

overigens zal het ook gewoon wel duur zijn als ze op blue ray branden... ik denk dat de ps3 versie darom gouw 10 a 20 euro duurder is dan de x-box versie :puh:

nee, ook al is de blueray disc duurder, de spellen zijn gewoon even duur eigenlijk over het algemeen. de pre-order prijzen zijn ook zover ik weet gelijk voor de 360 en ps3.

Geplaatst:
comment_794759

nee, ook al is de blueray disc duurder, de spellen zijn gewoon even duur eigenlijk over het algemeen. de pre-order prijzen zijn ook zover ik weet gelijk voor de 360 en ps3.

ok dan weet ik dat ook weer.

ik heb niet eens daar naar gekeken omdat ik tog geen ps3 of x-box 360 heb

maar het leek me gewoon logish..

dus dat betekent dat de x-box betalen voor een deel van de schijven voor de ps3 want anders kan dat natuurlijk gewoon niet uit

Bewerkt: door joopykoopy

Geplaatst:
comment_794841
*bump*

ik denk aan de volgorde van de pc games te zien dat hij wel zal uitkomen voor de pc.

waren GTA1, GTA2, GTA3, GTA-VC, GTA-SA niet voledig nieuwe games

GTA-LCS en GTA-VCS zie ik als tussen games om de gamers een beetje kalm te houden

GTA-IV is ook compleet nieuw en zal dan naar mijn kansberekening op de pc uitkomen

als ik kijk naar HP5 bijvoorbeeld

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 1.6Ghz

256Mb RAM

5Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

32mb grafische kaart

DirectX 9.0c

Die game zou in hd uitkomen

de graphics zijn goed en de specs telaag

heb de demo op een 2X 2.8 GHZ processor met 512 MB video en 1 GB ram gespeeld en dan denk je van de maximale preformance te hebben voor die game maar nee het stotterde dus hier de specs die ik verwacht voor GTA-IV

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 2.0Ghz

512Mb RAM

7Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512 MG grafische kaart

DirectX 9.0c/10.0 (10.0 aleen voor vista)

ik denk dat hij dan wel lekker zou moeten draaien maar als we nog zekerder van onze zaak willen zijn dan doen we het tog nog anders

Systeemeisen:

Windows Vista

Processor 2.5Ghz

1GB RAM

11Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512mb grafische kaart

DirectX 10.0

deze specs zijn zeer hoog maar dan weten we zeker dat hij moet draaien

wie hier commentaar op heeft post het maar

dit is aleen op eigen ervaring bekeken als je aanpassingen weet op de specs dan kun je het zegen

best hoog de zekere dingen, 512 mb video, en 2,5 ghz zie je nu niet te veel, alleen bij dure,

maar het vreemde daaraan is is dat ik een pc heb met 2,4ghz en 5 jaar oud!!(niets aan verandert, alleen van 56 ram naar 756 ram)

Bewerkt: door murderboy

Geplaatst:
comment_795347

wat voor processor heb je? amd of intel? ik heb nu amd 2,4 ghz staat gelijk aan iets van 3,2 ghz pentium 4, ohja en als je bijvoorbeld 3 ghz dual core hebt, gaat één spel niet sneller dan met 3 ghz single core..

Bewerkt: door Naudin

Geplaatst:
comment_795461
wat voor processor heb je? amd of intel? ik heb nu amd 2,4 ghz staat gelijk aan iets van 3,2 ghz pentium 4, ohja en als je bijvoorbeld 3 ghz dual core hebt, gaat één spel niet sneller dan met 3 ghz single core..

intel pentium 4: 2,4 ghz

Geplaatst:
comment_795574

intel pentium 4: 2,4 ghz

Kun je deze dingen niet beter kwijt in het Computer Talk forum ?

En dit topic kun je net zogoed pas gaan posten als het zeker is dat GTA IV op de PC komt, en als je wenst dat ie op de PC komt, kun je dit ook kwijt in het wensen en verlangen topic. Mij lijkt dit topic meer een spamtopic om posts omhoog te werken.

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
comment_798891

Het lijkt mij gewoon dat hij net zoals San Andreas eerst op de Consoles (Toen dus; Playstation 2 en Xbox (toch?:puh:)) uitkomt. En daarna, lees LANG, pas op de pc uitkomt ..

Zeer spijtig, veel minder omzet, maar misschien wel daarom de uitstelling? ;)

Only time will tell.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.