Jump to content
Geplaatst:
comment_527649

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 185.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_972407
Misschien is de piraterij van tegenwoordig ook nog een reden om het niet te doen. Maar ik heb wel gehoord dat de game in oktober uit zou kunnen komen voor de pc.

Aangezien er veel games illegaal te downloaden zijn lijkt het me logisch dat ie niet vor de PC uit komt.

Dit is een wel heel bekrompen gedachten aangezien ook andere PC games veel werden gedownload, en er toch vervolgen op de PC komen. Natuurlijk is piraterij geen zegen voor de uitgevers/makers van games. Maar om dat nou ALLEEN maar te betitelen als DE meest logische verklaring is een beetje te ver gezocht.

Geplaatst:
comment_972541

Veel ontwikkelaars stappen tegenwoordig over naar de Valve dienst Steam.

Steam is ook moelijk te hacken maar wordt vrijwel niet gedaan.

Als echt alle Games op Steam komen dan kun je ze natuurlijk nog steeds kopen maar is een activatie vereist via Steam wat dus goed doordacht is.

PC Gaming gaat niet dood, Microsoft zou zich nu ook moeten richten naar piratarij voor de Microsoft Xbox 360 want GTA IV was een week van te voren al te downloaden hoorde ik.

Hacken, Cracken, Rippen dat deed men vroeger niet nu is bijna alles wel te Hacken of te Cracken en ik vind dat ontwikkelaars daar nieuwe manieren voor moeten vinden.

Ik heb laatst nog Assassin's Creed gekocht, ik hoefde niet eens een key in te voeren. :S

Geplaatst:
comment_972546
Veel ontwikkelaars stappen tegenwoordig over naar de Valve dienst Steam.

Steam is ook moelijk te hacken maar wordt vrijwel niet gedaan.

Als echt alle Games op Steam komen dan kun je ze natuurlijk nog steeds kopen maar is een activatie vereist via Steam wat dus goed doordacht is.

PC Gaming gaat niet dood, Microsoft zou zich nu ook moeten richten naar piratarij voor de Microsoft Xbox 360 want GTA IV was een week van te voren al te downloaden hoorde ik.

Hacken, Cracken, Rippen dat deed men vroeger niet nu is bijna alles wel te Hacken of te Cracken en ik vind dat ontwikkelaars daar nieuwe manieren voor moeten vinden.

Ik heb laatst nog Assassin's Creed gekocht, ik hoefde niet eens een key in te voeren. :S

Dat is ook een punt. Dat ze minder focussen op PC gaming, maar zelf ook geen reet eraan doen. Ja het kost teveel bla bl..PARDON? De opbrengsten zijn enorm en een deel ervan afstaan om NOG meer kosten te maken kan toch wel? Dan moet je de fout bij jezelf gaan zoeken als menig maker/publisher om die reden van de PC afhaakt.

Maar voor Rockstar is dit waarschijnlijk op extra kosten te maken voor de console zodat er waarschijnlijk een tikkie meer word verkocht dan tegelijk op de consoles EN de PC uitbrengen.

Geplaatst:
comment_972548

Wat jij zegt Shorty_D. ;)

Ontwikkelaars en uitgevers zoals EA willen alleen dat geld binnenkomt en niet word uitgegeven aan beveiliging.

Geplaatst:
comment_972571

Dat komt wel goed, ze brengen binnenkort wel een patch uit. :)

Maar nu hoop ik echt als Hardcore PC Gamer dat GTA IV nog dit jaar voor de PC uitkomt. ^_^

Klik

Heb het zelf ook gezien, nu maar hopen dat Rockstar en Take2 GTA IV aankondigen voor de PC. :)

Bewerkt: door AlphaSiix

Geplaatst:
comment_972827
ja hallo al zoude somoige pc's van sommige mense te sloom zijn kijk dan ff op internet hoejeje processor moet overklokken

grtzz.. my ;)

Nee joh dat moet je niet je eerste keer gelijk op je normale pc doen eerst ff oevenen met een oude pc als die stuk gaat jammer dan maar als je normale pc stuk gaat is het klote.

Geplaatst:
comment_972843

Veel processors kun je gemakkelijk overklokken; C2D en C2Q. Die dingen blijven altijd lekker koel, en kun je flink in snelheid laten toenemen. Er zit echter altijd een risico aan, ook betreffende de garantie van je CPU.

Geplaatst:
comment_972890

Je kan ook gewoon betere hardware kopen, want als je gaat overklokken heb je meestal niet genoeg aan een standaard koeler. Daarnaast vreet je computer steeds meer stroom. Toch weer twee dingen waar je voor betaald. Daarnaast verlies je volgens mij je garantie :cya:

Geplaatst:
comment_972894

ik heb zelf een hele goede pc maar ik d8 van ik geef hem nóg wat xtra power ik heb hem gwn nog een beetje overklokt dat werkte gwn kei goed nks aan de hand en als je pc te warm word gwn een waterkoeller kopen

NKS AAN DE HAND JE MOET GWN FF GOED WETEN WAT HET INHOUd

grtzz my

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games

Geplaatst:
comment_973262

Deze Topic gaat toch niet over overklokken...

Ik denk dat GTA IV wel op de PC uitkomt tijdens kerst.

Microsoft en Sony betalen Rockstar Games helemaal suf om ervoor te zorgen dat er nog meer consoles worden verkocht.

CityDisc zou niet zomaar de PC Versie van GTA IV op hun Web-Site plaatsen, en Rockstar Games is momenteel aan het vergaderen voor een PC Versie van GTA IV.

Waarom zou er op de Web-Site van Take 2 Games een paar dagen voor de release ook de PC Versie er bij staan?

De beveiliging van PC Games wordt de laatste jaar veel en veel beter zoals EA gebruik maakt van de beveiligings systeem in Battlefield 2142 die is gewoon geweldig doordacht maar ze hebben het zelf blijkbaar niet door.

PC Gaming zal niet sterven want als dat gebeurt zullen hackers zich meer gaan richten op de consoles.

Dus wat ik hiermee wil zeggen is dat GTA IV nooit zal uitkomen met de reden 'Piratarij' of 'Systeemeisen zijn te hoog'.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.