Jump to content
Geplaatst:
comment_527649

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 185k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_708320
Wees maar gerust...GTA 4 ZAL op de pc uitkomen...dat ben ik bijna zeker!!!

Owja... nu stel ik weer de vraag!

Gaat jou PC dat reden met je videokaart! ik denk het niet! En dat is bij iedereen zo! zulke graphisc kun je niet zomaar met een videokaart spelen! ^_^

Geplaatst:
comment_708535

Gaat jou PC dat reden met je videokaart! ik denk het niet! En dat is bij iedereen zo! zulke graphisc kun je niet zomaar met een videokaart spelen! ^_^

Darom moeten er ook meerdere grafiese formgevingen gemaakt worden voor de pc.

Geplaatst:
comment_708571

Darom moeten er ook meerdere grafiese formgevingen gemaakt worden voor de pc.

gast let op je handschrift GTA 4 komt vast ook op de pc uit

maar ik vind het inderdaad ook gek dat de ps3 en xbox360 nog maar zo weinig uit hun games halen.

Geplaatst:
comment_708742

even off topic, toen de ps2 uitkwam, was deze grafisch net zo goed als de ultieme gamers-pc van die tijd. nu met de ps3 zal dat weinig anders zijn. die ps3 mag dan wel 7 cores hebben. maar een pc heeft tegewoordig samen met een quad-core, een videokaart met eigen core en geheugen en nog eens zo 2 gig geheugen en een paar 100gig grote hd toch heel wat meer capicitetien , en ik denk dat hij dan zelfs meer aanakan als de ps3.

Geplaatst:
comment_708753
even off topic, toen de ps2 uitkwam, was deze grafisch net zo goed als de ultieme gamers-pc van die tijd. nu met de ps3 zal dat weinig anders zijn. die ps3 mag dan wel 7 cores hebben. maar een pc heeft tegewoordig samen met een quad-core, een videokaart met eigen core en geheugen en nog eens zo 2 gig geheugen en een paar 100gig grote hd toch heel wat meer capicitetien , en ik denk dat hij dan zelfs meer aanakan als de ps3.

ja, en dan ben je ook een aardig zakcentje kwijt :Y

Geplaatst:
comment_708776

ja, en dan ben je ook een aardig zakcentje kwijt :Y

En jij dacht een PS3 gratis te krijgen ofzo?

Geplaatst:
comment_709098

Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel.

Geplaatst:
comment_709105
Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel.

*zoemerr* ehhhh nee gta is altijd gewoon een console spel geweest, ook al werd hij ook op de pc gereleased (later)

Geplaatst:
comment_709134
Die console-versies waren ports, om extra te cashen.

jeetje alweer fout. GTA 1 kwam tegelijk uit op pc en ps1. gta 2 kwam eerst uit op ps1, 5 dagen later op pc.

gta 3, vc, sa eerst ps2, daarna pc en xbox. half jaar verschil meestal.

Geplaatst:
comment_709140

Dat ze tegelijk uitkwamen neemt niet weg dat het ports waren? Waarom zou ik daarom liegen. Maargoed, dat bedoelde ik helemaal niet met mijn reactie.

"Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel."

Uitgekauwd; iedere 'echte' GTA-titel is gewoon op de pc verschenen. En een spel als Gran Turismo niet, dat is een 100% console-game.

Geplaatst:
comment_709152
Dat ze tegelijk uitkwamen neemt niet weg dat het ports waren? Waarom zou ik daarom liegen. Maargoed, dat bedoelde ik helemaal niet met mijn reactie.

"Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel."

Uitgekauwd; iedere 'echte' GTA-titel is gewoon op de pc verschenen. En een spel als Gran Turismo niet, dat is een 100% console-game.

je zei dat de console versies ports waren om meer geld te verdienen..dan denk je aan de port van pc naar console..(ze zijn eigenlijk beide versies tegelijk ontwikkeld) en dan denk je aan omdat de pc versie zo succesvol was dat ze later een console release hebben gedaan.. en dat is dus niet zo.

maar als ie nog voor de pc word gereleased..dan duurt het wel even voor die is geport, en dan moeten de pc's het nog wel aankunnen. de meeste mensen hebben niet zon goede pc. er zijn waarschijnlijk meer mensen met een ps3 of 360 dan mensen met een pc die gta iv aan zou kunnen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.