Jump to content
Geplaatst:
comment_527649

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 185k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1046279
Ik heb bericht,

Houser zij dat ik daarvoor bij ene Rita moest zijn. kent iemand die?

Jup, haar e-mail staat in dit rijtje: Klik

heb even uit dat rijtje gehaald

rita@rockstargames.com

Geplaatst:
comment_1046430

Waarom kan niemand nu gewoon wachten op bericht van R* ?????

:duh:

• Het speculeren is leuk...
  • Mail sturen is ook leuk...
  • Fake berichten sturen is ook leuk....

Maar wachten op de officiele aankondiging is nog veeeeeeeeeel leuker....

Waarom heeft niemand hier geduld... Ook nu worden mensen steeds blij gemaakt met een dooie mus.

Waarom heeft niemand respect voor R* of voor de wachtende PC-gamers die er naar uitkijken ??

Zoals de Beatles al hebben gezegd. Let it Be!!!! en wacht gewoon op de aankondiging van R* :Y

Maar iedereen wil het meteen weten dus ze proberen het maar.. Ze willen niet wachten (ik dus ook) :puh:.

Geplaatst:
comment_1046912
Iemand dit al gezien? :)

FEATURED: Grand Theft Auto: Now on console, soon on PC

EXPLORED: World of Warcraft Wrath of the Lich King

Edit: Ja dus.. :)

het ziet er wel geloofwaardig uit :{

ja en nu maar hopen of dat echt is:D

Geplaatst:
comment_1047090

Lijkt me echt geweldig als deze game op de PC uitkomt, ik denk dat het nog meer gaat verkopen dan de PS3 / Xdoos versie aangezien veel mensen op de PC versie hadden gewacht. Aan de graphics te zien gaat het zwaar worden voor je pc. Ik denk dat dit één van de beste games van het jaar worden. :Y

Geplaatst:
comment_1047102
Lijkt me echt geweldig als deze game op de PC uitkomt, ik denk dat het nog meer gaat verkopen dan de PS3 / Xdoos versie aangezien veel mensen op de PC versie hadden gewacht. Aan de graphics te zien gaat het zwaar worden voor je pc. Ik denk dat dit één van de beste games van het jaar worden. :Y

ja maar dan moet het wel aangekodigt + uitkomen he:D:) maar zal wel te gek zijn

Geplaatst:
comment_1047164

yes, dit is wel bewijs toch? dat ie op de pc uit zal komen je kunt hem in duitsland al voorbestellen?!

www.citydisc.ch/games/detail.cfm?lang=d&section=pc&art_nr=9483014

Geplaatst:
comment_1047180
Ik ben alleen bang voor de systeemvereisten... :cry::N

Ikke niet :puh:

Koop over een maandje via de TU/e een gloednieuwe laptop waar ik de zwaarste 3D-tekenprogramma's op moet kunnen draaien. Dus dan zal GTAIV geen probleem worden ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1047209

zo tijd weg geweest van forum, eens even kijken of die IV nou zal uitkomen op PC, blijkt dat me eigen topic nog steeds draait :puh: egt lol.

ff weer eens door lezen of die nou zal komen...85 bladzeidens :duh:

edit: gelukkig alleen maar even deze bladzeide lezen. oke in duitsland al te bestellen

Koop over een maandje via de TU/e een gloednieuwe laptop waar ik de zwaarste 3D-tekenprogramma's op moet kunnen draaien. Dus dan zal GTAIV geen probleem worden ;)

makkelijk praten heb je dan he :D

eigendunk :pgrapje[/font]

Bewerkt: door gta fan man

Geplaatst:
comment_1047225
zo tijd weg geweest van forum, eens even kijken of die IV nou zal uitkomen op PC, blijkt dat me eigen topic nog steeds draait :puh: egt lol.

ff weer eens door lezen of die nou zal komen...85 bladzeidens :duh:

edit: gelukkig alleen maar even deze bladzeide lezen. oke in duitsland al te bestellen

makkelijk praten heb je dan he :D

eigendunk :pgrapje[/font]

Ja, je topic loopt nog, en loopt als een trein.

Tevens zou het me niet verbazen als die niet op de pc zou komen, vanwege de vele downloaders ;)

Geplaatst:
comment_1047230
Ja, je topic loopt nog, en loopt als een trein.

Tevens zou het me niet verbazen als die niet op de pc zou komen, vanwege de vele downloaders ;)

Latertje, zeg!

Maar volgens mij -als ie wel uitkomt- gaan ze er gewoon een code opplakken, die is dan wel te kraken natuurlijk, maar dan word het ietsje moeilijker. Ik wou ook een keer zo'n Postal spel downloaden, maar daar had ik een code voor nodig. Nou, dat valt niet mee. Is me ook nooit gelukt om aan de praat te krijgen.

Dus dan verwacht ik dat ze zoiets doen omdat tegen te houden.

Dus hij zal wel degelijk uitkomen denk ik. (Hoop ik).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.