Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58132 moet je in los santos alle gebieden veroverd hebben (om 100% te halen) of mag ik zo al aan green sabre beginnen,in angel pine is alles toch verdwenen
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58177 gebieden veroveren telt niet mee voor 100% dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58181 dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had Jaa je kan gewoon door
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58194 dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had Jaa je kan gewoon door Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58242 Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen Das wel weer waar maar waar hij is heeft het toch geen nut , hij raakt ze na the green sabre missie allemaal kwijt
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58407 Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen En je respect gaat er aanzienlijk van naar omhoog
moet je in los santos alle gebieden veroverd hebben (om 100% te halen) of mag ik zo al aan green sabre beginnen,in angel pine is alles toch verdwenen