Geplaatst: 4 mei 200718 jaren comment_670641 Je hebt nodig: Je computer Je hersenen MSN 8.0 JA 8.0 dus niet 8.1 En de uitleg [De look] Schakel msn uit totaal, ga naar deze site: Stap 1: http://www.msgrplaza.nl/msnskins.php Stap 2: Download de eerste skin, Stap 3: Ga daarna naar: X:/programma files/Messenger/ Stap 4: Belangrijk voer dit uit, anders moet je MSN overnieuw installeren Dan zie je dit bestand: msgsres.dll verander dit bestand in: msgsres.dll.bak Stap 5: Plak het nieuwe bestand van je skin in de map, en start msn opnieuw op. [De Sound] Stap 1: Download dit Dit dus Stap 2: Schakel msn weer uit. Stap 3: Plaats de sound bestanden van Vista in: X:/programma files/Messenger/ Stap 4: Start MSN opnieuw op en geniet van je nieuwe sound! Succes! Voor de luie zoekers onder ons die geen zin hebben de juiste MSN te zoeken: klik hier Hier dus Bewerkt: 4 mei 200718 jaren door -supremecars-
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035942 Moet je ook Windows Vista hebben om deze te kunnen instaleren? want mij lukt het niet
Geplaatst: 6 juli 200816 jaren comment_1035948 Je hebt nodig: Je computer Je hersenen MSN 8.0 JA 8.0 dus niet 8.1 En de uitleg (...) Zo te zien niet, en volgens mij hebben 8.1 en 8.5 al standaard een Vista-uiterlijk. Dus kijk even welke versie je hebt.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037213 Dus deze mooie uitgelegde TuT is voor Windows XP? Dus die komt er het zelfde uit te zien als Vista msn? Btw Vista Msn is volgens mij gewoon het zelfde behalve dan het design en sounds meer weet ik er niet van ik let er eigenlijk niet helemaal op Maar ik heb Vista en daar zit automatisch Vista msn op
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037244 ok, hulp graag, ik deed alles wat je zei enzo, en dat vakje met die foto is lelijk en ik zie men contact personen niet, en als ik messenger 8.0 down, zegt hij dat ik die al heb
Je hebt nodig:
[De look]
Schakel msn uit totaal, ga naar deze site:
Stap 1:
http://www.msgrplaza.nl/msnskins.php
Stap 2:
Download de eerste skin,
Stap 3:
Ga daarna naar: X:/programma files/Messenger/
Stap 4: Belangrijk voer dit uit, anders moet je MSN overnieuw installeren
Dan zie je dit bestand: msgsres.dll verander dit bestand in: msgsres.dll.bak
Stap 5:
Plak het nieuwe bestand van je skin in de map, en start msn opnieuw op.
[De Sound]
Stap 1:
Download dit Dit dus
Stap 2:
Schakel msn weer uit.
Stap 3:
Plaats de sound bestanden van Vista in: X:/programma files/Messenger/
Stap 4:
Start MSN opnieuw op en geniet van je nieuwe sound!
Succes!
Voor de luie zoekers onder ons die geen zin hebben de juiste MSN te zoeken:
klik hier Hier dus
Bewerkt: door -supremecars-