Geplaatst: 4 mei 200718 jaren comment_670652 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_670874 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren Auteur comment_671174 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet Kan je mij dan misschien uitleggen waarom er in MTA maps zijn die in de Bloodbowl plaatsvinden
Geplaatst: 13 juni 200717 jaren comment_705091 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet Kan je mij dan misschien uitleggen waarom er in MTA maps zijn die in de Bloodbowl plaatsvinden Die gebruiken meestal een script van iemand anders en editen die... Suc6
Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert