May 5, 200718 yr "Wat is iGoogle", linkje zou misschien handig zijn.. [EDIT]Op het eerste gezicht ziet het er harstikke leuk uit, ik ga er dan ook waarschijnlijk gebruik van maken. Edited May 5, 200718 yr by Mania-92
May 5, 200718 yr Author Igoogle is een eigen startpagina door jou gemaakt je kunt daar alles instellen zoals bv.TIjd,YOutube,Google video,datum,weerbericht,Msn messenger 2.0. Voor Igoogle te hebben ga je naar de startpagina van Google en daar staat er op 'Bewerk deze pagina' Edited May 5, 200718 yr by sevaboy
May 5, 200718 yr dit is igoogle http://www.google.nl/ig (weet niet of links posten mag anders sorry) alleen het is super irrytand!
May 5, 200718 yr Het ziet er wel leuk uit. Maar het is niet direct iets waar ik behoefte aan heb. Dus ik ga stemmen op 'goed' maar zelf ga ik het niet gebruiken ofzo.
May 5, 200718 yr Google verzint echt soms de meest nutteloze dingen... ik hou het liever bij mijn Zeelandnet pagina.
May 5, 200718 yr Voila ik heb een nieuwe startpagina, eigenlijk is dit wel wat ik nodig had :$ Het leuke is ook dat je eigen feeds kan toevoegen, je gmail account, fok! game nieuws, Telenet.be game nieuws, vrtnieuws.be, het weer, ... Alleen spijtig dat je naar www.google.be/ig moet linken en niet naar google.be en dat het op je gewone pagina komt als je een google account hebt en iGoogle geïnstaleerd hebt. Edited May 5, 200718 yr by Argon
Wat vind je van Igoogle?