May 5, 200718 yr Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn?
May 5, 200718 yr De cheats staan onder naam van: Wanneer je iemand raakt, vliegt diegene een paar meter weg en CJ kan hoger springen @Vwo-er: Leer ermee leven Edited May 5, 200718 yr by Steel Dogg
May 5, 200718 yr Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn? Soms willen ze wel eens een andere benaming hebben, ik heb ze opgezocht en ik kam hier op uit: Super Jump: KANGAROO; Omhoog, omhoog, driehoek, driehoek, omhoog, omhoog, links, rechts, vierkant, R2, R2; Omhoog, omhoog, Y, Y, omhoog, omhoog, links, rechts, X, zwart, zwart. Punch: IAVENJQ; Omhoog, links, X, driehoek, R1, O, O, O, R2; Omhoog, links, A, Y, B, B, B, wit. Ik heb ze in de volgende volgorde geschreven: Naam cheat: PC, PS2, XBox. Zoekwerk voor niks... VWO-er Edited May 5, 200718 yr by VWO-er
Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn?