Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671187 ik kon niet langs airaid die rot vliegtuigen mollen de atennes dan is het mission failed weet er iemand een goed plan om die k*t speelgoed bomewerpers uit de lucht te knallen
Geplaatst: 15 augustus 200717 jaren comment_754796 Als het niet lukt, kun je toch altijd nog de cheat uitvoeren om voertuigen op te blazen? Ze worden daardoor al van veraf uit de lucht geknald, en je hoeft niet eens moeite te doen! deze is: cpktnwt
Geplaatst: 15 augustus 200717 jaren comment_755230 Als het niet lukt, kun je toch altijd nog de cheat uitvoeren om voertuigen op te blazen? Ze worden daardoor al van veraf uit de lucht geknald, en je hoeft niet eens moeite te doen! deze is: cpktnwt Dank voor de cheat op de PC, maar ik speel het spel echter op mijn PS2. Bovendien heb ík de missie al uitgespeeld.
ik kon niet langs airaid die rot vliegtuigen mollen de atennes dan is het mission failed weet er iemand een goed plan om die k*t speelgoed bomewerpers uit de lucht te knallen