ik kwam deze alfbeelding tegen op het internet en ik vind het raar dat bigsmoke en sweet andere kleren aan hebben..... want bij mij hebben ze altijd groene kleren aan en op deze foto heeft biig smoke een witte t-shirt aan en sweet een witte t-shirt met een zwarte t-shirt eroverheen ^o) .......waarom dat....ik wist niet dat zij ook van kleren konden wisselen want big smoke zie ik de hele spel behalve bij het laatste missie met een groene shirt (grove kleren) en nu niet...het zelfde geld voor sweet als hier iets al over verteld is in een topic dan mag deze topic gesloten worden
ik kwam deze alfbeelding tegen op het internet en ik vind het raar dat bigsmoke en sweet andere kleren aan hebben..... want bij mij hebben ze altijd groene kleren aan en op deze foto heeft biig smoke een witte t-shirt aan en sweet een witte t-shirt met een zwarte t-shirt eroverheen ^o) .......waarom dat....ik wist niet dat zij ook van kleren konden wisselen want big smoke zie ik de hele spel behalve bij het laatste missie met een groene shirt (grove kleren) en nu niet...het zelfde geld voor sweet
als hier iets al over verteld is in een topic dan mag deze topic gesloten worden