Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58250 In de 100% Checklist van een andere site staat dit: Alles wat vet gedrukt is daar weet ik niks vanaf, iemand anders wel? Asset Properties Needed Los Santos Roboi's Food Mart Countryside RS Haul San Fierro Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Vank Hoff Hotel Desert Verdant Meadows Airfield Hunter Quarry Las Venturas Burger Shot
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58287 Roboi's Food Market ( Commerce , LS ) Hippy shopper ( Queens , SF ) Burger Shot ( Redsands West , LV ) deze zijn te verdienen met Courier missie's , ( pakjes rondbrengen ) Ga naar dit ding toe en er staat een Voertuig voor , daar stap je op , brengt pakjes rond en hoppatee het wordt jou asset en dat hotel dat zijn valet missie's , Pak je valet uniform , Bij je kledingkast en dan special , en ga naar het hotel
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58292 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_<
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58330 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_< wat bedoel je met wiedus Bewerkt: 5 december 200420 jaren door juul
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58347 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_< wat bedoel je met wiedus wiedus = logisch
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58412 In de 100% Checklist van een andere site staat dit:Alles wat vet gedrukt is daar weet ik niks vanaf, iemand anders wel? Asset Properties Needed Los Santos Roboi's Food Mart Countryside RS Haul San Fierro Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Vank Hoff Hotel Desert Verdant Meadows Airfield Hunter Quarry Las Venturas Burger Shot was bedoelen ze met: RS haul en hunter quarry
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58415 de Quarry is eeen groot bouwterrein bij Las Venturas je kan er ook missies doen.
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58456 ook al je nog in de dessert zit? want ik kom niet verder bij de vliegschool
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58462 Volgens mij wel want de Quarry bevindt zich nog net in de woestijn. Net op het randje vanm Las Venturas.
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58489 ook al je nog in de dessert zit?want ik kom niet verder bij de vliegschool Volgens mij niet, je moet daar een story-line missie doen(van LV), daarna kan je pas de andere missies doen
In de 100% Checklist van een andere site staat dit:
Alles wat vet gedrukt is daar weet ik niks vanaf, iemand anders wel?
Asset Properties Needed
Los Santos
Roboi's Food Mart
Countryside
RS Haul
San Fierro
Wang Cars
Zero's RC Shop
Hippy Shopper
Vank Hoff Hotel
Desert
Verdant Meadows Airfield