Ik heb een vraagje. Ik vond het altijd ontzettend leuk om in GTA San Andreas op een BMX rond te scheuren, vooral omdat je er zo leuk mee kan bunny hoppen. Het leuke aan die bunny hops vond ik ook: Als je er een beetje inzicht in kreeg, kon je echt van gebouw naar gebouw springen, waardoor je echt hoog kunt komen. Toen ik hoorde dat er ook een BMX in Vice City Stories zat, was het eerste wat ik dacht: Yeah, bunny hoppen!!! Maar nu heb ik Vice City Stories, en blijkt dat je met een bunny hop maar ongeveer een halve meter van de grond afkomt...
Ik had gehoord dat je op de ene manier wel kan modden met Liberty City Stories en Vice City Stories, dat je dingen kon toevoegen aan het spel door ze op je memory stick te zetten. Het kan zijn dat hiermee een soort cheat-device bedoeld werd. Mijn vraag is dan: Bestaat er een mod of een andere mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je in Vice City Stories hoger kan bunny hoppen? Ik zou dan graag willen dat je ongeveer net zo hoog kan bunny hoppen als in GTA San Andreas. Niet dat je te hoog kunt bunny hoppen, want dan is het ook niet leuk meer.
En als zo'n mod niet bestaat, zou een ervaren modder die dan misschien kunnen maken? :$
Voor degenen die geen idee hebben wat een bunny hop is, dit is een bunny hop in GTA San Andreas:
En dit is het miezerige bunny hopje wat je in Vice City Stories kunt doen:
P.S Ik wist niet zo goed of ik dit topic nou in het modding forum moest plaatsen, of in het VCS forum. Uiteindelijk heb ik het toch maar in het VCS forum geplaatst, sowieso omdat hier over het algemeen meer mensen komen. Maar als ie toch meer in het modding forum thuis hoort, zou een moderator+ hem dan a.u.b. willen verplaatsen?
Alvast héél hartelijk bedankt voor degene die mijn vraag wil beantwoorden.
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje. Ik vond het altijd ontzettend leuk om in GTA San Andreas op een BMX rond te scheuren, vooral omdat je er zo leuk mee kan bunny hoppen. Het leuke aan die bunny hops vond ik ook: Als je er een beetje inzicht in kreeg, kon je echt van gebouw naar gebouw springen, waardoor je echt hoog kunt komen. Toen ik hoorde dat er ook een BMX in Vice City Stories zat, was het eerste wat ik dacht: Yeah, bunny hoppen!!!
Maar nu heb ik Vice City Stories, en blijkt dat je met een bunny hop maar ongeveer een halve meter van de grond afkomt...
Ik had gehoord dat je op de ene manier wel kan modden met Liberty City Stories en Vice City Stories, dat je dingen kon toevoegen aan het spel door ze op je memory stick te zetten. Het kan zijn dat hiermee een soort cheat-device bedoeld werd. Mijn vraag is dan: Bestaat er een mod of een andere mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je in Vice City Stories hoger kan bunny hoppen? Ik zou dan graag willen dat je ongeveer net zo hoog kan bunny hoppen als in GTA San Andreas. Niet dat je te hoog kunt bunny hoppen, want dan is het ook niet leuk meer.
En als zo'n mod niet bestaat, zou een ervaren modder die dan misschien kunnen maken? :$
Voor degenen die geen idee hebben wat een bunny hop is, dit is een bunny hop in GTA San Andreas:
En dit is het miezerige bunny hopje wat je in Vice City Stories kunt doen:
P.S Ik wist niet zo goed of ik dit topic nou in het modding forum moest plaatsen, of in het VCS forum. Uiteindelijk heb ik het toch maar in het VCS forum geplaatst, sowieso omdat hier over het algemeen meer mensen komen. Maar als ie toch meer in het modding forum thuis hoort, zou een moderator+ hem dan a.u.b. willen verplaatsen?
Alvast héél hartelijk bedankt voor degene die mijn vraag wil beantwoorden.