Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_671641

De signature is vrij simpel en vind hem ook niet echt mooi. Beetje eentonig en de tekst is niet goed leesbaar. Ook de achtergrond lijkt alleen gefilterd?

Maar die erg domme bordjes erop maken het geheel dan weer leuk dus je krijgt toch een 7.5/10. :):puh:

Bewerkt: door Eros

Geplaatst:
  • Auteur
comment_671682
...Ook de achtergrond lijkt alleen gefilterd?

Nee, integendeel: De achtergrond, voor zover er daar sprake van is bij gebrek aan render, bestaat uit vier verschillende brushlaagjes. [Visjes, Golven, Druppels en de basis]

Maar die erg domme bordjes erop maken het geheel dan weer leuk dus je krijgt toch een 7.5/10. :):puh:

Dankjewel :puh:

Geplaatst:
comment_671847

De effecten op je BG zijn erg mooi gedaan, heel leuk gemaakt! Ik zou het niet beter kunnen, wel jammer dat je font erniet zogeod bij past! 8/10

EDIT: Hoe ben je aan dat bordje geraakt?

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
comment_672181

Leuk gedaan, alleen jammer dat je geen Render of dergelijke erin hebt geplaatst:

BG: Mooi, alleen beetje eentonig, zoals Eros ook al zei.

Render: /

Front: Mooie lettertype, past goed bij het geheel

Border: mooi, maar kan iets netter, beetje onduidelijk

Eindcijfer: 7/10

@Muay Thai:

Waarom geef je de laatste tijd alleen maar 10-en? En geef je afgeraffeld comentaar?

Bewerkt: door Agent Kellerman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_672238

Bedankt voor de Rates allemaal. :)

Hoe ben je aan dat bordje geraakt?

Ik heb het 'SL+ kunnen er wel mee door' bordje gekopieërd en de letters pixel voor pixel - Ik wist niet welk lettertype gebruikt was :puh - aangepast met Photoshop. Vervolgens was het slechts een kwestie van beweging invoeren met Imageready. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.