Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit. Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit
Post Scriptum,
Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen?
>>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware). <<<
Hoi,
Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit.
Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit 
Post Scriptum,
Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen?
>>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware).
<<<