Jump to content
Geplaatst:
comment_672195

Ik ben al vaste klant van YouTube toen er nog niet zo veel channels waren en ook weinig video's. Toen was Google Video beter.

Nu is YouTube een stuk voller met video's (Yay!) maar ook bekender en dat is niet leuk..

Iedereen die de laatste tijd een video heeft gezien en naar de comments heeft gekeken kent ze:

"Don't stop reading this: If you don't send this message to 5 others in 15 minutes, you're mom will die within 4 hours" en dat soort sh*t

Gelukkig zijn de video's nog wel goed nu...(put the biggest *pfew* ya could think of in here)

WAT VIND JIJ VAN YOUTUBE!? SLECHTER GEWORDEN OF BETER GEWORDEN?

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_710892

Youtube is gewoon (naast google) de site van de laatste tijd. Geweldig idee en goed uitgewerkt, er overzichtelijk en goed comment systeem.

Natuurlijk is er sinds kort ook een nederlandse versie, wat ik zeer kan waarderen. Ik kom nogsteeds dagelijks op youtube en dat zal ook niet veranderen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_711498

YouTube praat niet meer Nederlands tegen me :{:N

:cry:

O ja ik zei het maakt me nikx uit. :*D

:engel:

YouTube wordt met de dag bewerkt, zoveel dat ik niet eens meer kan nadenken of ik het wel beter vind worden :cab::roll:

Geplaatst:
comment_711514

Ik zit altijd te twijfelen tussen Youtube en Google Video,

kunnen jullie de na-en voordelen van Youtube en Google Video

En zeg niet "Youtube(of allebij)of Google Video hebben geen nadelen",want iedere site heeft nadelen :7

Geplaatst:
comment_711517

Youtube is geweldig gewoon. :puh: Het heeft meestal alle videos die je zoekt. Ik heb sinds kort ook een account op youtube. Wat is die van jullie, als je er 1 hebt?

Dit is trouwens mijn profiel: Klik!

Bewerkt: door spoeky

Geplaatst:
comment_711537
Ik ga vandaag nog beetej luisteren naar hardcore (naast Clipjes.nl)me favoriete muziekvideosite.

Maar ik tiwjfel nog tussen lid worden van Youtube!

Ik heb het gedaan omdat ik dan filmpjes die voor 18 jaar en ouder zijn(nee geen XXX) kon kijken, eigenlijk zodat ik stukjes van Scarface kon kijken om te beslissen of ik die wou kopen. Nu heb ik de DVD gekocht, en heb ik er dagelijks plezier aan. YouTube, bedankt. _O_

Geplaatst:
comment_711686

Ja, goh dat is toch niet leuk. Ga je de leukste stukjes van een film op Youtube kijken, en dan heb je 'm op DVD, zit je te wachten op het leukste stukje en dan: 'oh ja dat heb ik al gezien'....

Geplaatst:
comment_712139

Vanaf nu heeft Youtube een nieuw lid bij,maar wel met een domme naam.

JumpingSeva(omdat die naam alleen vrij is :duh: ),maar ik kan nu wel babbelen ook met jullie die commets en weet ik mischien die mods te downloaden :Y

Geplaatst:
comment_714425
Ik ben zelf ook lid bij youtube.

En het is er wel leuk.

Spijtig dat er geen nederlandse youtube bestaat :N .

Maar ja.Het is nu zo :Y .

Ik vind google video even goed hoor.

Lekkere video's.

Wist je dat je via google video ook die filpjes van youtube kan bekijken :Y .

ik vind dat youtube een toffe site is !!!

Jawel hoor, sinds kort :) www.youtube.nl

Ik vind die reacties ook erg dom, hebben die mensen niks beters te doen? Ze moeten een soort van 'moderators' maken, mensen die veel van die filmpjes kijken. Als ze dan zo'n reactie zien? Verwijderen, + Warning :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.