Geplaatst: 6 mei 200719 jaren hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Bewerkt: 6 mei 200719 jaren door BENEB
Geplaatst: 6 mei 200719 jaren Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes
Geplaatst: 6 mei 200719 jaren Auteur Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes ok bedankt
Geplaatst: 6 mei 200719 jaren hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Dit doe je met Armax (Action Replay max)voor 15 €,- in de winkel (Internetwinkel only) Vraag met een PB aan ASPHALT wat je moet doen, hij/zij helpt je graag verder! Bewerkt: 6 mei 200719 jaren door GTA Monster
hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel
Bewerkt: door BENEB