May 6, 200718 yr hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Edited May 6, 200718 yr by BENEB
May 6, 200718 yr Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes
May 6, 200718 yr Author Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes ok bedankt
May 6, 200718 yr hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Dit doe je met Armax (Action Replay max)voor 15 €,- in de winkel (Internetwinkel only) Vraag met een PB aan ASPHALT wat je moet doen, hij/zij helpt je graag verder! Edited May 6, 200718 yr by GTA Monster
hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel
Edited by BENEB