Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58403 Ik vind de vrouwen in de clubs iets softr dan in VC.Is dat alleen maar mijn mening want SA vind ik ze er nie uit zien :lol:
Geplaatst: 5 december 200420 jaren Auteur comment_58450 Niet die Dat zijn amateurs.alleen die vrouwen waar voor je moet betalen
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58453 owh je bedoelt die vrouwen achter in die kamertjes in Vice cIty. Dat Kan ook in San andreas, En dan gaan ze op je knie zitten en veel mooier dansen vindt ik.,
Geplaatst: 5 december 200420 jaren Auteur comment_58457 Jaah die vrouwen. Ik weet dat het in SA ook kan en ze dansen ook wel chiller maar die danseresen zijn te lelijk voor woorden vind je njet
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58461 ik vindt ze wel mooi. Maar ik ben in de stripclub in de woestijn geweest misschien zijn die anders dan in de stripclub in Los Santos. (valt het je op dat wel al bijna 20 Berichten heb geplaats van alleen ons 2 :lol: )
Geplaatst: 5 december 200420 jaren Auteur comment_58463 Jaah cool toch. niemand anders heeft zo te zien iets in te brengen
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58469 ja is wel lachen ons eigen topicje. Maar er zijn wel mensen die telkens kijken naar dit topic. Maar , als je uitgaat dan zie je dat wijnglas op je radar. en je ziet ook andere icoontjes waar je normaal gesprokken niet in kan. Is er geen mannier om er wel in te gaan. Je snapt toch wel wat ik bedoel hé Als je zón huis binne gaat dan heet dat huis Diner.
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58473 Jaah cool toch.niemand anders heeft zo te zien iets in te brengen Nog cooler is het als jullie beide doorgaan: dan krijgen jullie beide een waarschuwing voor postboosten. Ga lekker op MSN verder met deze onzin.
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58479 En er is toch maar 1 stripclub in heel San Andreas toch??Die ene in de woestijn. In los santos piggy ben in woestijn een en dagt ook 1 in san fiero
Ik vind de vrouwen in de clubs iets softr dan in VC.Is dat alleen maar mijn mening want SA vind ik ze er nie uit zien :lol: