Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673478 ik heb een signature en een grotere versie gemaakt. laden duurt misschien even sig: grotere: 2e grotere render: rates and comments Bewerkt: 7 mei 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673518 die laatste is erg groot. Maar ook heel mooi. En ook goed gemaakt. De render is mooi.En het plaatje. Ik geef je een 9
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren comment_673651 Comment : Veel heb je niet gedaan je hebt het gewoon groter gemaakt hier verdien je niet veel punten mee. Geen border geen efeecten aleen een stock en een render dit vind ik niet goed twankala Rate : 4/10 4/10 4/10 Greetings .Syfes
Geplaatst: 8 mei 200718 jaren Auteur comment_673656 Comment :Veel heb je niet gedaan je hebt het gewoon groter gemaakt hier verdien je niet veel punten mee. Geen border geen efeecten aleen een stock en een render dit vind ik niet goed twankala Rate : 4/10 4/10 4/10 Greetings .Syfes ik zal jou wat vertellen: de scheelste van iedereen zou de border kunnen zien, 2 pix soft light. ten tweede, als je de effecten niet ziet, ben je ook echt heel scheef!!! op het eerste gezicht zie je ze misschien neit meteen, maar eventjes kijken en je ziet het!!! dus mijn tip voor jou, volgende keer goed kijken, zelfs maar een heel klein beetje, als je iets gaat raten, en niet naar je eerste indruk uitgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! misschien wil je daarna nog rates als je dit hebt gedaan. Bewerkt: 8 mei 200718 jaren door twankala
ik heb een signature en een grotere versie gemaakt.
laden duurt misschien even
sig:
grotere:
2e grotere
render:
rates and comments
Bewerkt: door twankala